۱۰ مدرسه نوساز با ۱۵۰ کلاس درس صبح امروزمصادف با نخستین روز از مهرماه با حضور رئیس جمهور در شهرستان بهارستان افتتاح شد.

زنگ مهر توسط رئیس جمهور نواخته شد/افتتاح 150 کلاس درس

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی صبح امروز و در نخستین روز از سال تحصیلی جدید به شهرستان بهارستان واقع در جنوب غرب استان تهران سفر کرد و ۱۰ مدرسه با ظرفیت ۱۵۰ کلاس را افتتاح کرد.

رئیس جمهور مدارس جدید شهرستان بهارستان را افتتاح کرد

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس در حاشیه افتتاح مجتمع آموزشی شهید امیر کمندی در این باره توضیح داد: یکی از مصوبات سفر رئیس جمهور به شهرستان بهارستان در ۱۵ دی پارسال ساخت حداقل ۱۰ مدرسه با ۱۵۰ کلاس بود که اقدامات لازم در این زمینه به سرعت آغاز شد چرا که بهارستان جزو مناطقی که به لحاظ سرانه آموزشی دچار بحران بود.

حمیدرضا خانمحمدی ادامه داد: این ۱۰ مدرسه با استفاده از توان مهندسان ایرانی و در کمتر از چهار ماه پس از کلنگ زنی، ساخته و در اختیار دانش آموزان قرار گرفت و البته برخی از آنها تا پایان مهر تکمیل می شود که این دستاورد در نوع خود بی نظیر است.

وی خاطرنشان کرد: کل اعتبار این ۱۰ مدرسه ۱۵ کلاسه یکهزار و ۸۰۰ میلیاردریال و از برکات مصوبات رئیس جمهور بود که با این بهره برداری ها، سرانه آموزشی ما از ۲.۱۶ به ۲.۳۴ متر مربع افزایش پیدا کرد.

رئیس جمهور مدارس جدید شهرستان بهارستان را افتتاح کرد

بهارستان با جمعیت بیش از ۷۵۰ هزار نفر و ۲ بخش بوستان و گلستان در جنوب غربی استان تهران یکی از شهرستانهای پر تراکم به لحاظ جمعیتی با کمترین وسعت جغرافیایی در کشور است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.