رییس فدراسیون جودو با اعلام اینکه تنها چند روز از رفع تعلیق جودو کشورمان می‌گذرد گفت: ملی‌پوشان با قدرت در این رویداد حضور پیدا خواهند کرد.

میراسماعیلی: جودوکاران در جنگی نابرابر با حریفان هستند/ بی‌هیچ قید و شرطی رفع تعلیق شدیم

به گزارش قدس‌آنلاین به نقل از ایرنا، آرش میراسماعیلی امروز یکشنبه در حاشیه برگزاری مسابقات جودو بازی‌های آسیایی گفت: جودو ایران با ۴ سال تعلیق روبرو بوده و تنها یک هفته از رفع تعلیق آن می گذرد.

رییس فدراسیون با جودو با بیان این مطلب که ایران در رشته جودو با چهار ملی‌پوش به مصاف حریفان خود می‌رود یادآور شد: جودوکاران ایران در جنگ نابرابری قرار دارند، اما با قدرت در میدان حضور خواهند یافت.

وی با تاکید براین نکته که جودو ایران بی قید و شرط رفع تعلیق شده است، حواشی در این خصوص را بی پایه و اساس دانست و توضیح داد: هم اکنون دبیر کل فدراسیون آسیایی در سالن مسابقات حضور دارد و با رایزنی‌هایی که با مسوولان جهانی داشتیم تعلیق‌ها کاملا رفع شده است‌.

میراسماعیلی اعلام کرد: نماینده کشورمان امروز در وزن ۶۶ کیلوگرم به مصاف یکی ازحودوکاران مطرح کره‌شمالی خواهد رفت. نماینده سبک وزن ایران مصاف سختی را پیش رو خواهد داشت.

رییس فدراسیون جودو ادامه داد: جودوکاران ایرانی ۴ سال است که هیچ میدان رسمی ندیده‌اند و این کار را برای ورزشکاران ایران بسیار سخت می‌کند با این وجود با انگیزه هستند. فردا دوشنبه سوم مهرماه کاپیتان جودو ایران مهدی فتحی‌پور در وزن ۸۱ کیلوگرم در برابر جودوکاری از عراق قرار خواهد گرفت.

میراسماعیلی در خصوص تنها دختر جودوکار ایرانی در این رویداد گفت: دختر تاریخ‌ساز ایران مریم بربط با قزاقستان مسابقه می‌دهد، او بسیار پرتلاش و با انگیزه است در وزن ۹۰ کیلوگرم نیز قاسم باغچقی با حریفی از فلسطین دیدار می‌کند و در صورت پیروزی باید با حریف عنوان‌دار قزاقستان مصاف کند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.