رسانه‌های عبری زبان اعلام کردند که شرایط در نوار غزه به سمت تنش و درگیری میان گروه‌های مقاومت فلسطین و ارتش رژیم صهیونیستی پیش می رود.

جنگ جدید در نوار غزه نزدیک است/ آمادگی برای حملات موشکی و راکتی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، خبرنگار نظامی شبکه عبری زبان کان تاکید کرد که دستگاه‌های امنیتی و نظامی رژیم صیونیستی می دانند که اوضاع به سمت تنش و درگیری با غزه پیش می رود، به همین خاطر همزمان با عید غفران (کیپور)، با یک گردان دیگر نیروهای مستقر در مرز غزه را تقویت کردند.

ایتای بلومنتال تصریح کرد که نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی خود را برای هر احتمالی از جمله حملات موشکی و راکتی آماده می کنند.

در همین راستا، شبکه عبری زبان کان بیان کرد که در جریان اعیاد یهودی، نشستی سه جانبه در بیروت بین رهبران حماس، جهاد اسلامی و جبهه خلق برگزار شد و بیانیه مشترک گروه های فلسطینی بر تصمیم آنان جهت تشدید درگیری با تل آویو حکایت دارد.

الیور لوی خبرنگار نظامی این شبکه اظهار داشت که هدف از این دیدار، تشدید اوضاع امنیتی در کرانه باختری، نوار غزه و شاید دیگر جبهه ها باشد.

لوی تصریح کرد که در راس این دیدار صالح العاروری نایب رئیس دفتر سیاسی حماس، زیاد النخاله دبیرکل جهاد اسلامی و جمیل مزهر معاون دبیرکل جبهه خلق برای آزادی فلسطین و شماری دیگر از رهبران حماس قرار داشتند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.