فرمانده سپاه ناحیه مراغه گفت: حدود یکهزار و ۲۰۰ نفر از ابتدای سال جاری تا هفته دفاع مقدس از خدمات رایگان پزشکی و دندانپزشکی بسیج جامعه پزشکی شهرستان بهره‌مند شده‌اند.

فرمانده سپاه: ۱۲۰۰ نفر در مراغه به صورت رایگان ویزیت شدند

به گزارش قدس آنلاین سرهنگ «یحیی حیدری» روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: این خدمات با حضور پزشکان مجرب و با همکاری دانشکده علوم پزشکی در بخش‌های بینایی‌سنجی، بیماری‌های داخلی، عفونی، اطفال، زنان و مامایی و همچنین دندانپزشکی عرضه شد.

فرمانده سپاه: ۱۲۰۰ نفر در مراغه به صورت رایگان ویزیت شدند خدمات پزشکی و دندانپزشکی بسیج جامعه پزشکی مراغه

وی به تامین داروی رایگان نیز اشاره و بیان کرد: بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال دارو نیز در این مدت تهیه شد و پس از ویزیت توسط پزشکان به صورت رایگان در اختیار نیازمندان قرار گرفت.

به گفته وی بسیج جامعه پزشکی از اقشار ۲۲ گانه بسیج شهرستان به شمار می‌رود که با بهره‌گیری از همکاری بسیجیان، گروه‌های جهادی و بهداری سپاه، خدمات مطلوب پزشکی و دندانپزیشکی رایگان در مناطق محروم و کم‌برخوردار شهرستان عرضه می‌کند.

فرمانده سپاه مراغه پیش از این نیز به ویزیت رایگان کاروان‌های سلامت شهرستان در سال گذشته و تداوم این خدمت‌رسانی اشاره و بیان کرده بود که «پارسال به سه‌هزار نفر خدمات بهداشتی، درمانی و دارویی رایگان ارایه شد».

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌منظور حراست از انقلاب اسلامی ایران و دستاوردهای آن و با دستور رسمی امام خمینی(ره) در ۲ اردیبهشت ۱۳۵۸شمسی تأسیس شد و اکنون نقش آن در خدمت‌رسانی بی‌منت و گسترده به محرومان و صیانت از این نظام مقدس بر کسی پوشیده نیست.

این سبزپوشان از اشتغالزایی تا رسیدگی به محرومان مراغه و حتی کمک به زلزله‌زدگان سایر مناطق کشور نقش‌آفرین هستند و حد و مرزی برای خدمت‌رسانی نمی‌شناسند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.