امام جمعه اسفرورین گفت: موفقیت‌های امروز کشور در عبور از بحران‌هایی که دشمن بر علیه امنیت کشور ایجاد کرده و حفظ امنیت کشور در سایه اتحاد بین نیروهای امنیتی و انتظامی و بسیج صورت گرفت.

امام جمعه اسفرورین: امنیت کشور در سایه وحدت نیروهای انتظامی و امنیتی شکل گرفته است

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام سید روح الله حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اسفرورین اظهار کرد: تمام اصول و آموزه‌های دین اسلام بر محبت الهی استوار شده و اگر خدا چیزی را در دین مبین اسلامی حرام کرده به واسطه محبتی است که به بنده‌های خود دارد.

وی افزود: خدایی که انسان را خلق کرده و نیازمندی‌های او را دانسته و سود و زیان او را به واسطه محبت به او می‌داند.

حجت‌الاسلام حسینی با بیان اینکه در تربیت انسانی انسان محور محبت خداوند است، بیان کرد: گاهی اوقات انسان به جای تبعیت از محبت الهی، معصیت الهی را پیشه خود قرار می‌دهد.

وی تاکید کرد: دلیل اصلی تمامی انحرافات از مسیر الهی و افتادن در دام معصیت و گناه، نچشیدن شیرینی محبت الهی است و اگر انسان شیرینی عبادت را بچشد هرگز سراغ گناه نخواهد رفت.

وی با بیان اینکه یکی از مقدمات دوستی خداوند، محبت و دوستی با اهل بیت است، تصریح کرد: اهل بیت وسیله نزدیکی به خداوند هستند و از محبت اهل بیت باید به محبت الهی دست یافت.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به فرارسیدن هفته آتش نشانی با بیان اینکه یکی از شغل‌های پرخطر که با عشق و ایثار آمیخته است شغل آتش نشانی است، عنوان کرد: آتش نشانان با گذشت از زندگی خود رسالت جان شهروندان را بر عهده گرفته‌اند.

وی ادامه داد: سال گذشته سال شکست بزرگترین جنگ ترکیبی دشمن بر علیه ملت ایران بود که با لطف الهی و بصیرت مردم انقلابی و هدایت‌های امام بصیر جامعه به شکست انجامید.

امام جمعه اسفرورین با بیان اینکه در طی این یکسال تهدیدهایی که دشمن به دنبال آن بود تبدیل به فرصت شد، اضافه کرد: موفقیت‌های ما در عبور از این بحران و حفظ امنیت کشور در سایه اتحاد بین نیروهای امنیتی و انتظامی و بسیج صورت گرفت.

وی گفت: دشمن تمام بدی‌ها را برای مردم ما بزرگ جلوه داد و دستاوردهایی که به واسطه زحمات نیروهای امنیتی و انتظامی صورت گرفت در حاشیه رفت و ما به خوبی ندیدیم.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه خنثی سازی همزمان ۳۰ انفحار در کشور با بیداری نیروهای انتظامی و امنیتی صورت گرفت، اظهار کرد: جلوگیری از بمب گذاری در هیئت‌های مذهبی، دستگیری تروریست‌ها در قلب اروپا، شکست توطئه‌های صهیونیست‌ها و ده‌ها مورد اقدام امنیت ساز توسط نیروهای امنیتی و انتظامی در سکوت صورت گرفت.

وی با اشاره به فرارسیدن هفته نیروی انتظامی افزود: ایحاد امنیت اجتماعی آزادی و فردی از مهمترین مسئولیت‌های این نیرو است.

امام جمعه اسفرورین در پایان یادآور شد: در طی این یکسال هجمه‌ها و تخریب‌های زیادی از سوی دشمن بر علیه نیروی انتظامی صورت گرفت اما مردم حساب حق و ناحق را از هم جدا می‌کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.