فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه گفت: خواص جامعه باید از تاریخ عبرت گرفته و نسبت به مسایلی که در جامعه می گذرد نباید بی تفاوت بوده و سکوت کنند.

فرمانده سپاه کرمانشاه: خواص نباید نسبت به وقایع جامعه بی تفاوت باشند

به گزارش قدس انلاین،  سردار بهمن ریحانی روز شنبه در سی و پنجمین همایش بزرگ وحدت که با موضوع پیامبر اعظم (ص)، قرآن، اهل بیت (ع) و اتحاد امت اسلامی و با حضور علمای شیعه و سنی استان کرمانشاه و جمعی از مسوولان برگزار شد افزود: بیش از ۴۰ سال از عمر انقلاب می گذرد و نظام انقلاب اسلامی پشتوانه مردمی خصوصا خواص و روحانیون شیعه و سنی رو به رشد با عزت در دنیا گردن بلند کرده است.

وی ادامه داد: تاریخ را اگر نگاه کنیم می بینیم حکومت هایی حتی توحیدی که کنار رفته و حکمرانان ظالمی به جای آنها نشسته اند مانند بنی امیه و بنی عباس به دلیل بی تفاوتی و مماشات آنها بوده است.

فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه با بیان اینکه تاریخ قابل تکرار است و باید مراقب بود که اشتباهات تکرار نشود افزود: در شرایطی که پرچم واقعی دین هم اکنون در اختیار یک رهبر بزرگ الهی در نظام جمهوری اسلامی است سکوت و بی تفاوتی، ملاحظه کاری و مماشات معنا و مفهومی ندارد.

سردار ریحانی از خواص و به ویژه روحانیون به عنوان پرچمداران بسیاری از انقلاب های توحیدی یاد کرد و گفت: امروز در نظام و حاکمیت ما روحانیون شیعه و سنی مسوول عملیاتی کردن این انقلاب و دین در جامعه هستند زیرا دشمن سعی دارد دین را از سیاست ما جداسازی کند.

وی با بیان اینکه آیندگاه در مورد عملکرد ما سال ها به قضاوت خواهند نشست یادآور شد: باید در این برهه حساس هوشیارانه گام برداشته و همواره جلوتر از دشمن عمل کنیم.

جنگ تحمیلی آزمایشی از سوی پروردگار برای ملت ایران بود

فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیان کرد: خداوند ملت ایران را در یک آزمایش بزرگ قرار داد و این آزمایش را در حالی که همه دشمنان در مقابل ما صف آرایی کرده بودند با جهاد آغاز کرد.

وی با بیان اینکه ملت سرافراز و قهرمان ایران به حمد خدا این آزمایش بزرگ را با سربلندی کامل پشت سرگذاشت یادآور شد: مهمترین عامل و بستر پیروزی ما در دفاع مقدس اتحاد و همبستگی ملت ما بود.

سردار ریحانی با اشاره به حوادث و اغتشاشات سال گذشته افزود: این حوادث بسیار سنگین تر و پیچیده تر از دفاع مقدس بود زیرا دشمن یک جنگ بزرگ را علیه اعتقادات ما به راه انداخته بود که هنوز نیز ادامه دارد.

وی با بیان اینکه دشمن دیگر به دنبال اشغال جغرافیا و سرزمین ما نیست بلکه به دنبال تسخیر افکار و ذهن ماست گفت: با وجود اینکه دشمن با تمام توان یک جنگ بزرگ جهانی را علیه ما به راه انداخت ولی ملت ما آنها را پس زده و با اعتماد به وعده های الهی محکم ایستاد و سربلند از این آزمون نیز خارج شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.