رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و با اجرای طرح «ارمغان مهر» از سوی داوطلبان و خیران جمعیت هلال احمر در سراسر کشور، ۵۳۰۴ دانش آموز راهی مدرسه شدند.

بیش از ۵۳۰۰ دانش آموز با کمک خیران هلال احمر راهی مدرسه شدند

وحید سلیمی‌ در این باره گفت: بیش از ۱۰ سال از اجرای طرح «ارمغان مهر» به مناسبت آغاز سال تحصیلی، با هدف کمک به دانش آموزان کم بضاعت و مناطق کم برخوردار درسراسر کشور می‌گذرد.

سلیمی‌با اشاره به اجرای مرحله اول این طرح تا دهم مهرماه تصریح کرد: با همراهی خیران نیک‌اندیش و مردم نوع دوست ایران عزیز، ۲۵میلیاردو۷۹۱ میلیون  و ۵۰۰ هزار ریال کمک‌های نقدی و غیرنقدی جمع‌آوری شد.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر ادامه داد: با کمک داوطلبان و همکاران ما در سراسر کشور ۵ هزار و۴۲۹ بسته لوازم التحریر خریداری، بسته‌بندی و در میان دانش‌آموزان مناطق کم برخوردار و محلات طرح ۲۰۲۰ توزیع شد.

سلیمی‌با اشاره به اقلام موجود در این بسته‌ها توضیح داد: لباس مدرسه، لباس ورزشی، حواله کفش، کیف مدرسه و انواع لوازم التحریر همچون دفترچه، مدادرنگی، خودکار، مداد، تراش، پاک‌کن، خط‌کش و... در این بسته‌ها متناسب با جامعه هدف موجود بود.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، وی در پایان ضمن قدردانی از حضور پرشور خیران و داوطلبان تا این مرحله از اجرای طرح، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه اجرای طرح همچنان ادامه دارد، از تمامی هموطنان دعوت می‌شود هدایای نقدی و غیرنقدی خود را به خانه‌های هلال و یا شعب جمعیت هلال احمرمحل سکونت خود تحویل دهند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.