همزمان با خراسان رضوی طبق تفاهمنامه دانشگاه فرهنگیان با آموزش و پرورش و مدارس غیردولتی مقطع ابتدایی استان خراسان رضوی به صورت همزمان در ۱۴ نقطه استان برگزار شد.

اجرای طرح توانمندسازی معلمین مدارس غیر دولتی مقطع ابتدایی در ۱۴ نقطه خراسان رضوی

به گزارش قدس خراسان، علی اکبر چراغیان، مدیر آموزش و پرورش شهرستان بردسکن در مراسم افتتاحیه طرح توانمندسازی معلمان مدارس غیردولتی مقطع ابتدایی شهرستان‌های بردسکن و خلیل آباد اظهار کرد: در این دوره ۹۰ نفر از معلمان مدارس غیردولتی مقطع ابتدایی شهرستان‌های بردسکن و خلیل آباد حضور دارند که در مجموع در این دو شهرستان هشت مدرسه غیر دولتی در مقطع ابتدایی فعالیت دارند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بردسکن بیان کرد: این دوره به مدت ۳ هفته و در ۶۸ ساعت در دروس ریاضی، فارسی و عقیدتی مورد تدریس قرار خواهد گرفت.

وی اظهار کرد: برگزاری این دوره ضمن خدمت برای تمام معلمان مقطع ابتدایی مدارس غیردولتی الزام و استمرار و فعالیت معلمان در این مدارس منوط به شرکت در دوره‌های ضمن خدمت است.

چراغیان گفت: در پایان این دوره به تمامی شرکت کنندگان گواهینامه پایان دوره اعطا خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بردسکن افزود: تاکید مقام عالی وزارت آموزش و پرورش بر تقویت و نظارت مدارس غیردولتی است که امیدواریم مدارس غیردولتی در یک برنامه منسجم و هماهنگ برابر سند تحول بنیادین عمل کنند و شاهد یک وحدت رویه در این مدارس باشیم.

خبرنگار: علی نوری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.