وزارت خارجه اردن در پیامی به آمریکا و چند کشور اروپایی بر ضرورت اقدام فوری بین‌المللی برای جلوگیری از تشدید اوضاع قدس اشغالی تأکید کرد.

پیام اردن به آمریکا و اروپا درباره مسجدالأقصی

به گزارش قدس انلاین به نقل از فارس، همزمان با افزایش تجاوزات صهیونیست‌ها علیه مسجدالأقصی، وزارت خارجه اردن در پیامی به آمریکا و چند کشور اروپایی خواستار اقدام فوری بین‌المللی شد. 

وزارت خارجه اردن روز چهارشنبه(دیروز) همچنین با ارائه یادداشت رسمی به سفارت رژیم صهیونیستی در امان، اعتراض خود را به استمرار ورود غیرقانونی صهیونیست‌ها و اعضای کنست(پارلمان) این رژیم به مسجدالأقصی اعلام کرد. 

روزنامه «رأی الیوم» به نقل از یک منبع رسمی اردن نوشت که در پیام‌های این کشور به آمریکا و اروپا آمده است که اقدامات تحریک‌آمیز صهیونیست‌ها به طرز بی‌سابقه‌ای افزایش یافته است و سکوت در برابر آن ممکن نیست و این امر اقدام فوری را می‌طلبد.

وزارت خارجه اردن تأکید کرد که امان در برابر آنچه که به بهانه اعیاد یهودی در مسجدالأقصی رخ می‌دهد، نمی‌تواند ساکت بماند و ممکن است دست به اقدامات دیپلماتیک شدیدتری بزند. 

بر اساس این گزارش، اردن به صورت تلویحی به احتمال درخواست از سفیر رژیم صهیونیستی برای ترک امان و فراخوانی سفیر این کشور از تل‌آویو اشاره کرده است. 

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.