رئیس مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: ۸۵ دستگاه آمبولانس در استان اصفهان نیازمند بازسازی است و در این زمینه همکاری خیران را می‌طلبیم.

۸۵ دستگاه آمبولانس در اصفهان نیازمند بازسازی است

به گزارش قدس آنلاین، فرهاد حیدری پیش از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه از ابتدای سال تاکنون، ۹ دستگاه آمبولانس بازسازی شده به پایگاه‌های اورژانس پیش‌بیمارستانی اصفهان تحویل داده شده است، اظهار داشت: این امر با همکاری خیران و اعتبارات دولتی محقق شده است.

وی ادامه داد: ۳ دستگاه آمبولانس با منابع مالی دولتی و ۶ دستگاه با حمایت خیران نیک اندیش و مجتمع فولادمبارکه اصفهان بازسازی شده است و به چرخه عملیات امدادرسانی به بیماران و مصدومان بازگشته است.

رئیس مرکز اورژانس استان اصفهان با اشاره به آمبولانس‌های دردست بازسازی شده گفت: هم اکنون ۷ دستگاه آمبولانس فرسوده در مرکز بازسازی آمبولانس‌ها در حال بازسازی می‌باشد.

وی با اشاره به غیرفعال شدن برخی از پایگاه‌های اورژانس به دلیل مشکلات ناوگان آمبولانس خاطر نشان کرد: هر آمبولانس، ماهیانه به بیش از ۳۰۰ مأموریت امدادرسانی اعزام می‌شود و بازسازی و بازگشت به چرخه امدادرسانی هر یک آمبولانس، ضمن فعال سازی پایگاه‌های امدادی غیرفعال، تأثیر به سزایی در بهبود کیفیت ارائه خدمات اورژانس پیش بیمارستانی به بیماران و مصدومان اورژانسی و افزایش رضایتمندی پرسنل اورژانس و امدادخواهان دارد.

حیدری با بیان اینکه اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان با ۱۶۱ پایگاه امدادی، از ابتدای سال به بیش از ۱۶۰ هزار مأموریت اورژانسی، امدادرسانی کرده است، ادامه داد: امید است با افزایش حمایت‌های خیرین محترم و صنایع بزرگ استان به زودی شاهد بازسازی ۸۵ دستگاه آمبولانسِ نیازمندِ بازسازی و بازگشت آنها به چرخه عملیات امدادرسانی اورژانس باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.