مدیرکل کمیته امداد استان همدان گفت: تا امروز نزدیک به ۳۰۰ واحد از ۹۹۰ واحد درحال ساخت توسط کمیته امداد و بسیج سازندگی به خانواده‌های محروم و نیازمند تحویل داده شده است.

تحویل ۳۰۰ واحد مسکونی به خانواده‌های محروم استان همدان

به گزارش قدس آنلاین، محمدرسول شیخی‌زاده شنبه ۱۵ مهر در آیین توزیع جهیزیه نوعروسان استان همدان، اهدایی مقام معظم رهبری همزمان با دومین کنگره ملی ۸۰۰۰ شهید استان همدان، اظهار کرد: در همه بخش‌های مختلف مبارزه با فقر و محرومیت‌زدایی، سپاه یکی از همراهان صدیق و همیشگی کمیته امداد بوده و در همه بخش‌ها به ویژه طی سال‌های گذشته در بحث کمک‌های مؤمنانه همیشه سردمدار کمک به خانواده‌های نیازمند بوده است.

وی با بیان اینکه در بحث مسکن که یکی از نیازهای اساسی و اصلی و یکی از خدمت‌های گران‌قیمت به خانواده‌هاست، افزود: در قالب تفاهم‌نامه‌های مختلف به ویژه در سال ۱۴۰۲ بیش از ۹۹۰ واحد در قالب سه تفاهم‌نامه ۴۰ هزار، ۱۰ هزار و ۵۰۰۰ واحدی با بسیج سازندگی در حال ساخت است.

مدیرکل کمیته امداد استان همدان نزدیک به ۳۰۰ واحد از این واحدها به خانواده‌های محروم و نیازمند تحویل داده شده است، اضافه کرد: در بحث تهیه لوازم ضروری زندگی در هر جایی که لازم بوده، سپاه و بسیج سازندگی، کمیته امداد را همراهی کردند که نمونه کوچکی از آن تأمین جهیزیه است که از ابتدای طرح تا امروز در مرحله اول بیش از ۲۰۶۶ سری جهیزیه با همکاری بسیج سازندگی و سپاه تأمین شده و در این مرحله هم تا به امروز ۴۸۷ سری جهیزیه تحویل خانواده‌های نیازمند شده است.

شیخی‌زاده بیان کرد: کمیته امداد این نهاد مقدس و مولود انقلاب در کنار سپاه و بسیج به عنوان دو بال مهربانی نظام همواره در خدمت محرومان و نیازمندان بوده و با افتخار در همه سرفصل‌های نیازمندی نیازمندان گام برداشته است.

وی اعلام کرد: ما افتخار می‌کنیم که نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی صرفا نیروی نظامی نیستند و هر جا نیاز به حضور مؤثر و تأثیرگذار در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و محرومیت‌زدایی بوده، آنها پیشتاز بودند و امروز در سایه امنیتی که به واسطه حضور این نیروهای فداکار فراهم شده، در کنار سایر دستگاه‌ها در حال خدمت به محرومان و نیازمندان هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.