استاندار سمنان گفت: اقتدار و قدرت امروز جبهه مقاومت در رویارویی با رژیم صهیونیستی برگرفته از منش و مکتب سردار دل‌ها، شهید حاج قاسم سلیمانی است.

استاندار سمنان: اقتدار جبهه مقاومت برگرفته از مکتب شهید سلیمانی است

به گزارش قدس آنلاین، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان صبح امروز در آئین زنگ مقاومت در حمایت از طوفان الاقصی و مقاومت اسلامی در دبیرستان شهید بهشتی سمنان اظهار کرد: روز گذشته را باید در تاریخ جهان اسلام که روز رویارویی با رژیم غاصب صهیونیستی و وحشت و شوکه شدن این رژیم غاصب بوده و جبهه مقاومت از غزه دلاور صدها موشک را به سمت سرزمین اشغالی فلسطین و رژیم غاصب پرتاب کردند، ثبت کرد.

وی گفت: اقتدار و قدرت امروز جبهه مقاومت در رویارویی با رژیم غاصب و اشغالگر اسرائیل، برگرفته از منش و مکتب سردار دل‌ها، شهید حاج قاسم سلیمانی است.

هاشمی ادامه داد: در حملات مقتدرانه روز گذشته جبهه مقاومت، ده‌ها نفر از رژیم صهیونیستی به درک واصل شده، صدها نفر به اسارت گرفته شدند، چندین فرمانده نظامی به هلاک رسیدند و بسیاری نیز مفقود هستند و به معنای واقعی کلمه می‌توان گفت؛ به‌شدت وضع رژیم غاصب اسرائیل بحرانی است.

استاندار سمنان افزود: روز گذشته بیش از ۱۵۰ موشک مقاومت به سمت سرزمین‌های اشغالی و رژیم صهیونیستی پرتاب شد که تنها گوشه‌ای از قدرت جبهه مقاومت و ایستادگی مردم مظلوم فلسطین را به نمایش گذاشت.

استاندار سمنان: اقتدار جبهه مقاومت برگرفته از مکتب شهید سلیمانی است

هاشمی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه طی ۸۰ سال گذشته جوانان فلسطین امروز بانشاط، دلاور و فعال هستند، خاطرنشان کرد: سردار قاآنی چندی پیش اعلام کرد و هشدار داده بود که ساکنان اسرائیل غاصب خانه‌های خود را بفروشند و به اروپا فرار کنند؛ امروز رژیم صهیونیستی از زمین، زیرزمین، دریا، هوا، غزه و کرانه باختری توسط جبهه مقاومت مورد هدف قرار گرفته است.

وی عنوان کرد: ما امروز در استان سمنان و در دبیرستان شهید بهشتی گرد هم آمدیم تا به یاد دانش‌آموزان فلسطینی اعلام کنیم، در این شادی شما ما هم شاد و در این پیروزی سهیم هستیم و برای پیروزی نهایی شما دعا می‌کنیم.

استاندار سمنان تصریح کرد: امیدواریم به روزی برسیم که نماز را در مسجدالاقصی که محور وحدت جهان اسلام است، اقامه کنیم و بیش از ۸۰ سال تصرف و اشغالگری رژیم غاصب اسرائیل را پایان داده و فلسطین به دست مردم غیور آن مدیریت شود.

هاشمی گفت: روز گذشته نیروهای محور مقاومت از طریق حملات سایبری سامانه دفاعی گنبد آهنین رژیم صهیونستی را از کار انداخته و این سامانه روز گذشته عمل نکرد؛ این تنها بخشی از توانایی و قدرت جبهه مقاومت است.

استاندار سمنان: اقتدار جبهه مقاومت برگرفته از مکتب شهید سلیمانی است

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.