در فهرست جدیدی که از سوی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران اعلام شده، ابهاماتی وجود دارد که یکی از آنها دعوت نشدن بهترین گلزن لیگ و البته دعوت چند پا به سن گذاشته است.

اردوی تیم ملی در محاصره پا به سن گذشته‌ها؛ تیم ملی مدرسه پیرمردها!

به گزارش  قدس آنلاین، لیست جدید تیم ملی فوتبال ایران در حالی منتشر شده است که اسامی متفاوتی در آن دیده می‌شود. امیر قلعه نویی با شعار جوان‌گرایی در حالی برای تورنمنت اردن بازیکنان منتخبش را به صف کرد که چشم از روی بازیکنان قدیمی و پا به سن گذاشته بر نداشته است.

سرمربی تیم ملی ایران بدون توضیح در مورد چرایی حذف رضا اسدی هافبک گلزن سپاهان اصفهان از اردوی قبلی برای بازی با بلغارستان و کنیا تصمیم گرفت در اردوی جدید تیم ملی ایران نیز اسم او را خط بزند اما جواد حسین‌نژاد پدیده ۱۹ ساله لیگ بیست و سوم را دعوت کند تا سپاهان همچنان چهار نماینده داشته باشد.

دعوت‌هایی برخلاف ادعای قلعه‌نویی/ پا به سن گذاشته‌ها چرا هستند؟

قلعه نویی که بار دیگر امین حزباوی را به اردوی تیم ملی بزرگسالان دعوت کرده است نفراتی همچون مهرداد محمدی را با ۳۰ سال و کریم انصاریفرد را با ۳۲ سال سن نیز دعوت کرده تا بازی با اعداد در خصوص سن و سال بالای تیم ملی همچنان ادامه داشته باشد.

محمدی و انصاریفرد در حالی به تیم ملی راه پیدا کرده اند که مهدی قایدی با وجود درخشش در پنج بازی اخیر اتحاد کلبا امارات که سه گل به همراه داشته است، جایی در لیست ملی پوشان ندارد.

دعوت‌هایی برخلاف ادعای قلعه‌نویی/ پا به سن گذاشته‌ها چرا هستند؟

کادر فنی تیم ملی ایران که پیش از این مدعی برنامه ریزی میان مدت برای اتخاذ تدابیر فنی مناسب برای حضور مقتدر در جام ملت‌های آسیا شده بود حالا در فاصله نزدیک به سه ماه تا آغاز این رقابت‌ها تغییرات بدون توجیهی را ادامه می‌دهد.

قطعاً قلعه نویی و دستیارانش به خوبی می‌دانند برد مقابل تیم ملی کنیا که نیمی از نفرات اصلی خودش را در اختیار نداشته است نمی‌تواند ملاک خوبی برای سنجش موفقیت باشد. شاید هم او می‌خواهد تعداد بردهایش در قامت سرمربی را بالا برده تا همچون سن و سال بازیکنان کارنامه خوبی از خود به جای بگذارد.

تیم ملی ایران ۱۹ مهر برای حضور در تورنمنت اردن راهی امان می‌شود. این تیم ۲۱ مهر به مصاف میزبان می‌رود و در صورت برتری در این مسابقه ۲۵ مهر در فینال مقابل برنده بازی قطر و عراق قرار می‌گیرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.