مردم شهر میانرود استان خوزستان در حمایت از جبهه مقاومت و انجام عملیات موفقیت آمیز غرور آفرین طوفان الاقصی توسط رزمندگان فلسطینی تجمع می‌کنند.

تجمع مردم شهر میانرود در حمایت از جبهه مقاومت

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس مردم شهر میانرود استان خوزستان در حمایت از جبهه مقاومت و انجام عملیات موفقیت آمیز غرور آفرین طوفان الاقصی توسط رزمندگان فلسطینی تجمع می‌کنند.

این تجمع روز دوشنبه ۱۷ مهرماه سال ۱۴۰۲ از ساعت ۱۹:۳۰ برگزار می‌شود که اقشار مختلف مردم به‌ویژه خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، مدافعان حرم و بسیجیان در این برنامه حضور می‌یابند.

تجمع مردم شهر میانرود در حمایت از عملیات طوفان الاقصی در میدان شهدا این شهر برگزار می‌شود که جمعی از جوانان و نوجوانان خوزستانی نیز در این برنامه حضور می‌یابند.

راه اندازی کارنوال شادی خودرویی و موتوری و نورافشانی آسمان شهر از جمله برنامه‌های تجمع مردم شهر میانرود استان خوزستان در حمایت از جبهه مقاومت است.

عملیات طوفان الاقصی در فلسطین اشغالی که از سوی رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی با موفقیت انجام شد که در پی این عملیات تا کنون بیش از ۱۰۰۰ صهیونیست کشته شدند و تعداد زیادی از نیروهای رژیم صهیونیستی نیز به اسارت رزمندگان درآمدند.

پایان پیام/۷۲۰۷۵

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.