عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری با تقدیر از تجمع طلاب در حمایت از فلسطین گفت: این تجمع این پیام را دارد که حوزه تا آزادی کامل قدس شریف و تشکیل دولت مردمی فلسطین در کنار فلسطینیان ایستاده است.

آیت‌الله خاتمی: حوزه علمیه تا تشکیل دولت مردمی در کنار فلسطین ایستاده است

به گزارش قدس آنلاین،  آیت الله سید احمد خاتمی روز سه شنبه در تجمع طلاب و روحانیان در حمایت از جبهه مقاومت و فلسطین در مدرسه فیضیه قم اظهار داشت: طلاب این تجمع را در مقطعی بسیار حساس سامان دادند و تجمع درس نیست، موعظه هم نیست و اعلام موضع در حمایت از مقاومت فلسطین در نبرد قهرمانانه آن هاست.

اجتماع بزرگ حوزویان در حمایت از جبهه مقاومت و فلسطین روز سه شنبه در مدرسه فیضیه قم برگزار شد. این اجتماع از سوی مرکز مدیریت حوزه های علمیه و با حضور علما، اعضای جامعه مدرسین و اعضای شورای عالی حوزه ها، مدیران مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه، اساتید، طلاب برادر و خواهر و با سخنرانی ایت الله سیداحمد خاتمی از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه ترتیب یافت.

شرکت کنندگان در این تجمع با سر دادن شعارهایی حمایت خود را جبهه مقاومت و طوفان الاقصی ابراز کردند.

مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، الله اکبر، حمایت از فلسطین حمایت از امام(ره) است، آزادی فلسطین آزادی اسلام است و حاج قاسم عزیزم راهت ادامه دارد، از جمله شعارهایی بود که در این اجتماع توسط طلاب و روحانیان سر داده شد.

لبیک یا فلسطین، طوفان الاقصی را حمایتش می کنیم، مرگ بر رژیم کودک کش صهیونیستی، آزادی فلسطین مرهون اتحاد است، نصر من الله و فتح القریب، حزب الله پیروز است اسراییل نابود است، خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست، این همه لشگر آمده به عشق رهبر آمده، وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد و ما همه سرباز توییم خامنه ای گوش به فرمان توییم خامنه ای نیز از دیگر شعارهایی بود که طلاب و روحانیان سر دادند.

عملیات طوفان الاقصی در حالی وارد چهارمین روز خود شده که نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی اذعان داشته که روزهای سختی در پیش رو دارند و توان بالای نیروی مقاومت دربرابر ماشین جنگی اشغالگران موجب شده تا این رژیم برای در تنگنا قرار دادن غیرنظامیان به روش های غیرانسانی قطع آب و برق، حمله به آمبولانس و مراکز بهداشتی و درمانی و کشتن خبرنگاران روی آورد.

بر اساس تازه ترین آمار، از آغاز نبرد طوفان الاقصی تاکنون ۲۰۸ کودک و زن در نواره غزه شهید شدند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه مجموع شهدای فلسطینی در این چند روز را نیز تا لحظه تنظیم خبر ۷۰۴ نفر اعلام کرده است.

آیت‌الله خاتمی: حوزه علمیه تا تشکیل دولت مردمی در کنار فلسطین ایستاده است

آیت‌الله خاتمی: حوزه علمیه تا تشکیل دولت مردمی در کنار فلسطین ایستاده است

آیت‌الله خاتمی: حوزه علمیه تا تشکیل دولت مردمی در کنار فلسطین ایستاده است

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.