مراسم رونمایی از کتاب «آیینه‌دار نیکوان» با حضور کلر ژوبرت نویسنده و تصویرگر کتاب‌های دینی حوزه کودک فردا در فروشگاه مرکزی کتاب و محصولات فرهنگی  انتشارات به‌نشر برگزار می‌شود .

رونمایی کتاب «آیینه‌دار نیکوان» با حضور کلر ژوبرت در مشهد برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، مراسم رونمایی از کتاب «آیینه‌دار نیکوان» با حضور کلر ژوبرت نویسنده و تصویرگر کتاب‌های دینی حوزه کودک فردا در فروشگاه مرکزی کتاب و محصولات فرهنگی انتشارات به‌نشر برگزار می‌شود .

 امروز سه‌شنبه ۱۸ مهر در  قالب سلسله جلسات عصرانه داستان‌نویسان‌رضوی کتاب «آیینه‌دار نیکوان» که به زندگی‌نامه و بررسی آثاری از کلر ژوبرت تصویرگر و نویسنده کتاب‌های دینی کودک می‌پردازد، به مناسبت هفته کودک رونمایی خواهد شد.

این نشست با حضور جمعی از هنرمندان و نویسندگان و با دبیری علیرضا مهرداد، منتقد و کارشناس ادبی ساعت 15:30 در فروشگاه مرکزی کتاب به‌نشر واقع در خیابان امام خمینی(ره)، روبروی باغ‌ملی میزبان حضور علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی است.

 همچنین نشست «بانوی رنگ و قصه» که شامل نقد و بررسی آثار این نویسنده و تصویرگر فرانسوی است نیز امروز دوشنبه ۱۷ مهر ساعت ۱۵.۳۰ تا ۱۷ در رواق کتاب صحن قدس در حرم مطهر رضوی برگزار خواهد شد.

کلر ژوبرت نویسنده و تصویرگر کتاب‌های دینی حوزه کودک اصالتا اهل فرانسه است که تاکنون 120 اثر  از او منتشر شده است که در جشنواره‌های متعدد نیز خوش درخشیده است. انتشارات به‌نشر ،کتاب‌های مجموعه 8 جلدی«یک داستان تخیلی با مفهوم قرآنی»، مجموعه 4 جلدی«داستان‌های شکر خدا»، « یک داستان دنباله دار»، «دوست عجیب» و مجموعه چهارجلدی «داستان‌های پاپاپا» را از این نویسنده چاپ و روانه بازار نشر کتاب ایران کرده است که برخی از این آثار از جمله مجموعه کتاب‌های «یک داستان تخیلی با مفهوم قرآنی» و کتاب داستان «کفش های بافتنی»  از مجموعه داستان‌های شکر خدا در شانزدهمین «جشنواره کتاب رشد» و کتاب سال «شهید حبیب غنی‌پور» برگزیده شده‌اند.

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.