مدیرکل نظارت بر ساخت‌‎وسازها و کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ شهرداری مشهد گفت: از ابتدای سال تاکنون برای ۳۴۰۱ مورد ساخت‌وساز غیرمجاز رای قلع صادر شده، همچنین ۲۲ هزار و ۴۱۹ مورد پلمب، ۴۷۸ مورد قلع و ۱۱۴۴ مورد نیز با استفاده از ظرفیت‌های قانونی، رفع تخلف صورت گرفته است.

صدور ۳۴۰۱ رای قلع بنا در مشهد از ابتدای سال تاکنون

به گزارش قدس خراسان، علی زینت‌بخش در خصوص  میزان رای قلع صادر شده از ابتدای سال اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون برای ۳۴۰۱ مورد ساخت‌وساز غیرمجاز رای قلع صادر شده است.

مدیرکل نظارت بر ساخت‌‎وسازها و کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ شهرداری مشهد افزود: همچنین ۲۲ هزار و ۴۱۹ مورد پلمب، ۴۷۸ مورد قلع و ۱۱۴۴ مورد نیز با استفاده از ظرفیت‌های قانونی، رفع تخلف صورت گرفته است.

وی در خصوص برخورد با تخلفات بام‌فروشی عنوان کرد: در مواجهه با تخلفات ساختمانی از جمله بام‌فروشی، در صورت مشاهده این تخلفات، اقدامات قانونی انجام و تخلف جهت رسیدگی به کمیسیون ماده ۱۰۰ ارجاع می‌شود.

زینت بخش با اشاره به اینکه در مناطق ۲، ۳، ۷، و ۴ به ترتیب بیشترین موارد پیگیری و اعمال قانون وجود داشته است، تصریح کرد: در منطقه ۱۲ نیز تخلفاتی در حریم شهر و محدوده منفصل توس صورت گرفته که با ورود به موقع همکاران نظارت در منطقه نسبت به اعمال قانون و ارجاع به کمیسیون ماده ۱۰۰ اقدام شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.