سازمان ملی زمین و مسکن برای گزارش‌های مردمی تعرض به زمین‌های دولتی اقدام به راه‌اندازی سامانه پیامکی کرده است.

با ارسال پیامک، موارد زمین‌خواری را گزارش کنید

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایسنا، مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از راه اندازی سامانه پیامکی یگان حفاظت این سازمان با شماره ۳۰۰۰۴۱۷۳۵ برای گزارش‌های مردمی از تعرض و یا تصرف اراضی دولتی خبر داد.

ارسلان مالکی گفت: راه اندازی این سامانه می‌تواند راهکار مناسبی برای کمک به دولت در جلوگیری از هرگونه تعرض به اراضی دولتی و زمین خواری در کشور باشد. 

معاون وزیر راه و شهرسازی در ادامه تصریح کرد: هموطنان درصورت مواجهه با موارد مشکوک تعرض و یا تصرف اراضی دولتی می‌توانند با ارسال پیامک به سامانه ۳۰۰۰۴۱۷۳۵،  این موارد را گزارش داده و همیار نیروهای یگان حفاظت و دولت در مبارزه با زمین خواری باشند و به آن سرعت بدهند. 

وی افزود: گزارش دهی مردمی این سامانه به صورت ۲۴ ساعته خواهد بود. بدین ترتیب، افراد می‌توانند در هر ساعت شبانه روز در صورت مشاهده موارد دست درازی و تجاوز به زمین‌های  دولتی و ملی با ارسال پیامک به شماره مذکور گزارشات خود را اعلام کنند. 

مالکی پیشگیری از تعرض به اراضی دولتی را مهمترین وظیفه یگان حفاظت دانست و خاطر نشان کرد: امیدواریم با همکاری دو سویه مردم و یگان حفاظت بتوانیم دست زمین خواران  و سودجویان را از اراضی دولتی کوتاه کنیم.

بنابراین گزارش علاوه بر  سامانه  پیامکی، شماره تلفن ۱۶۵۶ مربوط به یگان حفاظت از اراضی سازمان ملی زمین و مسکن برای دریافت گزارشات مردمی درخصوص تصرف به اراضی ملی و دولتی در اختیار شهروندان قرار دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.