رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی پیش‌بینی شده برای جاده‌های کشور در پنجشنبه و جمعه پیش رو را تشریح کرد.

اعلام ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های ترافیکی چالوس و هراز در آخر هفته

سرهنگ احمد شیرانی گفت:‌ محدودیت‌های ترافیکی از ساعت ۱۲ ظهر امروز با اعلام ممنوعیت تردد موتور سیکلت از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه، محور تهران - سمنان – مشهد و بالعکس آغاز شد. این محدودیت‌ها تا ساعت هفت صبح روزشنبه ۲۲ مهرماه ادامه خواهد داشت و البته تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

وی درباره محدودیت‌های ایجاد شده برای تردد وسایل نقلیه در جاده چالوس نیز گفت: برابر پیش‌بینی‌های انجام شده، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز جمعه ۲۱ مهرماه از کرج و ابتدای آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران بصورت یکطرفه خواهد بود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا ادامه داد:‌ در محور هراز نیز  پیش‌بینی شده تا در صورت افزایش حجم ترافیک تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه در مسیر شمال به جنوب به صورت یکطرفه انجام شود.

شیرانی با اشاره به محدودیت اعمال شده برای تردد وسایل نقلیه سنگین گفت:‌این محدودیت شامل حاملان موادسوختی و فاسدشدنی نیست. بر این اساس تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است. همچنین در محور هراز نیز تردد کلیه تریلرها کماکان ممنوع است.

به گفته وی تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا درپایان گفت:‌اجرای محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و با توجه به شرایط ترافیکی محورها هرگونه تغییر در ساعت و با نحوه اجرا محتمل خواهد بود.

شیرانی با اعلام شماره تلفن ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که پیش از شروع سفر با این شماره تماس گرفته و از وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور اطلاع پیدا کنند تا بتوانند مناسب‌ترین مسیر و زمان را برای رسیدن به مقصد انتخاب کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.