نماینده مردم رشت در مجلس گفت: ظلم پایدار و همیشگی نیست و عملیات مقاومت فلسطین که طوفان الاقصی نام گرفته، در نتیجه ظلم و ستم فراوانی است که در سال‌های گذشته از سوی رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین روا داشته شده است.

نماینده مجلس: طوفان الاقصی پاسخ ظلم‌های صهیونیست‌ها به مردم فلسطین بود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب درباره شکست اخیر صهیونیست گفت: بر همگان واضح و روشن است که رژیم صهیونیستی از ابتدا با اشغال سرزمین مادری مردم فلسطین در این سرزمین اشغال شده حکومت تشکیل داده است.

وی افزود: رژیم صهیونیستی از ابتدای استقرار خود در سرزمین‌های اشغالی فلسطین ظلم و ستم فراوانی را به ساکنان اصلی این سرزمین که فلسطینی‌ها هستند، روا داشته است و همواره به قتل، کشتار، تحریم و فشار علیه مردم فلسطین پرداخته است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ملت فلسطین همواره تحت ستم رژیم نامشروع صهیونیستی قرار داشته و این رژیم ضمن محاصره مردم فلسطین، همواره سرزمین آنها را بمباران کرده و به قتل و کشتار فلسطینیان پرداخته است.

کوچکی نژاد خاطرنشان کرد: واقعیت این است که ظلم پایدار و همیشگی نیست و عملیات امروز مقاومت فلسطین که طوفان الاقصی نام گرفته، در نتیجه ظلم و ستم فراوانی است که در سال‌های گذشته از سوی رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین روا داشته شده است.

وی افزود: رژیم صهیونیستی باید بداند که اگر به کشتار فلسطینیان ادامه دهد، این اقدام واکنش کشورهای همسایه را به دنبال خواهد داشت.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: عملیات طوفان الاقصی پیشرفت‌های خوبی داشته و حال که کار به اینجا رسیده، مقاومت فلسطین و حزب الله لبنان باید جدی‌تر از روزهای قبل به کار خود ادامه دهند و انحلال رژیم صهیونیستی هدف قطعی آنها باشد.

کوچکی نژاد خاطرنشان کرد: دولتمردان کشورهای عربی منطقه باید این نکته را مد نظر داشته باشند که اگر در قبال مردم فلسطین، امروز سکوت اختیار کنند و نسبت به آن بی‌تفاوت باشند، ملت‌هایشان به خاطر این بی‌تفاوتی علیه‌شان قیام خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.