امام جمعه بجنورد با اشاره به اینکه انجام عملیات طوفان الاقصی چندین پیامد را به دنبال داشت، گفت: ایجاد یاس و ناامیدی در اسرائیل یکی از پیامدهای این عملیات است.

امام جمعه بجنورد: ایجاد یاس و ناامیدی در اسرائیلی ها از پیامدهای عملیات طوفان الاقصی است

حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری در نماز عبادی و سیاسی جمعه اظهار کرد: امروز صهیونیسم به دنبال آن است که از منطقه فرار کند و به وطن خود بازگردد.

وی افزود: مهاجرت اسرائیلی ها آغاز شده و مهاجرت معکوس رخ داده و فلسطینی ها به وطن خود باز می گردند.

حجت الاسلام نوری ادامه داد: دادن شجاعت، غیرت، امید و نشاط به همه جوانان فلسطینی و جبهه مقاومت از دیگر پیامدهای این عملیات مهم است.

وی تاکید کرد: افرادی که به دنبال عادی سازی روابط با اسرائیل بودند با حرکتی که جبهه مقاومت انجام داد، داستان عادی سازی به انزوا می رود و احیا نمی شود.

امام جمعه بجنورد خاطرنشان کرد: اسرائیل در منطقه، مرکز فتنه، ایجاد ناامنی، جاسوسی و صدور تروریسم بود که به زودی بساط این مرکز فتنه جمع می شود.

وی در ادامه تاکید کرد: جهان اسلام نیز باید از فلسطین حمایت کند و این حمایت نباید فقط به صورت کلامی باشد بلکه باید حمایت های مالی، تسلیحاتی و ... از آن صورت گیرد.
حجت الاسلام نوری گفت: جهان اسلام در این موقعیت نباید فلسطین را تنها بگذارد و برای حمایت از آن ها و از این حرکت مهم به میدان آید.

وی افزود: تا قبل از ۱۵ مهر ماه امسال اگر هر جنگی رخ داده از سوی اسرائیلی ها بود و همیشه آنها شروع کننده جنگ بودند اما این مرتبه از سوی جبهه مقاومت و برای گرفتن حق و حقوق فلسطینی ها بوده است.

امام جمعه بجنورد گفت: اگر امروز اسرائیلی ها مسلمان ها را می کشند سر منشا آن ها انگلیسی ها بوده است و کشور فرانسه بود که آن را هسته ای کرد و آمریکا نیز به صورت همه جانبه از آن حمایت کرد، بنابراین هرچه فریاد می زنیم باید بر سر قدرت های فاسد زد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.