روح‌الله بهمنی کارگردان سینما گفت: نیاز داریم به اینکه به سراغ داستان پردازی‌های قوی و جذاب برای سوژه مقاومت فلسطین برویم و با حمایت از سینماگران علاقه‌مند به تولید فیلم و سریال جذاب اقدام کنیم.

روح‌الله بهمنی: به تولید محصولات جذاب درباره فلسطین نیاز داریم

به گزارش قدس‌آنلاین به نقل از فارس، چند روزی است از حمله پیروزمندانه و حق طلبی مردم ستم‌دیده فلسطین می‌گذرد،‌ حملات رژیم صهیونیستی و ظلم به کودکان غزه همچنان ادامه دارد.

سازمان‌های بین‌المللی و مجامع حقوقی جهانی و دولت‌ها در رابطه با ملت بی‌پناه فلسطین باید واکنش‌های به موقع و منطقی داشته باشند ولی از آن طرف اهالی هنر و به خصوص سینماگرانی که آزادگی خود را از دست نداده‌اند، وظیفه دارند در کنار واکنش به رفتارهای رژیم اشغالگر قدس از زبان تصویر و هنرهای نمایشی نیز برای واقعه نگاری مظلومیت مردم فلسطین بهره جویند.

حمید بهمنی کارگردان سینما با بیان مطلب فوق گفت: کشتار بی‌رحمانه و کورکورانه زنان و کودکان فلسطینی و ساکنان بی‌دفاع غزه چه جای توجیهی دارد؟ جز این است که سیاستمداران غربی دست در دست تولیدکنندگان تسلیحات جنگی داده‌اند و قصد دارند با کشتار بی‌رحمانه، توجیه‌گر حضور خویش در منطقه باشند ولی واقعیت اینجاست که همه ناامنی منطقه به دلیل حضور خودشان است و اگر به کشورهای خودشان برگردند، آرامش به منطقه بازخواهد گشت.

کارگردان فیلم گلوگاه شیطان متذکر شد: در سینما و تلویزیون ایران و برخی کشورهای منطقه، آثاری با محوریت مظلومیت مردمان فلسطین تولید شده که شاید فیلم «بازمانده» سیف الله داد یکی از بهترین آثار در این باره باشد ولی نیاز داریم به اینکه به سراغ داستان پردازی‌های قوی و جذاب برای این سوژه برویم و با حمایت از سینماگران علاقه‌مند به تولید فیلم و سریال جذاب اقدام کنیم.

کارگردان گامهای شیدایی ابراز امیدواری کرد: هنرمندان و سینماگران ایران و جهان اسلام در قبال تراژدی تلخ غزه و وحشی گری‌های صهیونیست نباید سکوت کنند و باید بی‌واسطه نسل کشی‌ها را محکوم کنند و واقعا اگر آزاداندیش هستند در آثار خود حتما به جنایات صهیونیست‌ها اشاره کنند تا هم مخاطبان امروز و هم مخاطبان فردای سینما و تلویزیون بیشتر بدانند درباره چرایی این همه تهدید و جسارت و نامردمی صهیونیست‌ها.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.