۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۴
کد خبر: 925145

رییس شورای اسلامی شهر تهران با انتقادات از ساخت و سازها در حریم تهران گفت: پایتخت حریم ندارد و حریم فعلی کاملا ناعادلانه است.

چمران: پایتخت حریم ندارد

به گزارش قدس آنلاین، مهدی چمران روز سه شنبه در یکصد و هشتاد و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران توضیح داد: جلساتی برای تعیین حریم با شخص وزیر کشور، معاون وی و استاندار تهران داشته ایم و نمی خواهیم اجحاف در حق کسی شود اما باید پذیرفت که تقسیمات کشوری غیرمنطقی است.

وی افزود: من به جدا شدن قیامدشت کاری ندارم و اتفاقا به نفع شهر تهران است اما اینکه لب جاده را به شهر بچسبانند درست نیست.

چمران تاکید کرد: حریم شهر تهران کاملا غیرعادلانه است و باید گفت پایتخت اصلا حریم ندارد؛ پایین بزرگراه آزادگان دیگر جزو تهران نیست اما ما خدمات می‌دهیم و در حالیکه خودشان این توانایی را ندارند.

وی یادآور شد: در حوزه حریم باید همکاری کرد اما به نظر می رسد دوستان ما در تقسیمات کشوری گویا خیلی تمایل به اصلاح ندارند.

برنامه ما برای ترافیک تهران توصیه‌ای است

چمران در مورد ترافیک تهران به هنگام بارش باران هم گفت: برنامه ما برای ترافیک تهران توصیه ای است و راهور مسئول کنترل ترافیک است اما وقتی باران می بارد روش رانندگی تغییر کرده، مشکلات ترافیکی بیشتر و در نهایت پلیس مجبور می شود دستکاری در سیستم های هوشمند ترافیکی کند.

وی افزود: البته ما در این رابطه با آنها صحبت کرده ایم و مردم هم باید به هنگام بارش با صبر و احتیاط بیشتری رانندگی کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران این را هم گفت که ترافیک موجب اتلاف وقت شده و مباحث روانی در پی دارد و معمولا در نیمه دوم سال و کوتاهی روز ترافیک بیشتر شده است.

اتوبوس گرمخانه ای ضروری نیست

وی همچنین با اشاره به سردی هوا و طرح اتوبوس گرمخانه ای در تهران، گفت: این موضوع باید بررسی شود و البته خیلی هم ضروری نیست چراکه ما در تهران گرمخانه هایی برای اسکان افراد بی پناه در سرما داریم.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.