۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۸
کد خبر: 925296

دبیرکل سازمان اکوسای و رییس دیوان محاسبات کشور پاکستان و هیأت همراه صبح امروز با استقبال مسئولان دیوان محاسبات کشورمان وارد تهران شد.

دبیرکل سازمان اکوسای وارد تهران شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، محمد اجمل گوندال که به منظور شرکت در بیست و هفتمین نشست هیات رییسه اکوسای به ایران سفر کرده، صبح امروز با استقبال دادخواه مشاور رییس کل و قاسم پور دستیار رییس سازمان اکوسای وارد فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) تهران شد.

قرار است دبیرکل سازمان اکوسای و رییس دیوان محاسبات پاکستان با سیداحمدرضا دستغیب رییس سازمان اکوسای و رییس کل دیوان محاسبات جمهوری اسلامی ایران نیز دیدار و درباره برنامه‌های این سازمان با یکدیگر بحث و تبادل نظر کنند.

بر اساس این گزارش، بیست و هفتمین نشست هیات رییسه اکوسای و بیست و دومین نشست کمیته آموزش اکوسای فردا چهارشنبه ۲۶ مهرماه ۱۴۰۲ مقارن با ۱۸ اکتبر ۲۰۲۳ میلادی در تهران به میزبانی دیوان محاسبات جمهوری اسلامی ایران با حضور اعضای هیات رییسه این سازمان از کشورهای ایران، پاکستان، ترکیه، قرقیزستان و قزاقستان برگزار می‌شود.

از مهمترین اهداف برپایی نشست بیست و هفتم اکوسای در تهران می‌توان به «تدوین سند راهبردی سازمان اکوسای برای سال‌های ۲۰۲۲ الی ۲۰۲۷»، «برنامه ریزی به منظور برگزاری دوره‌های آموزشی اکوسای» و «تبادل نظر پیرامون عملکرد اکوسای در مواجهه با مسائل پیش رو» اشاره کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.