دفتر تحکیم وحدت در واکنش به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، تاکید کرد: امروز دفاع از مردم غزه دفاع از حریم‌حرم است، این جنایت هولناک نشانگر قصد قتل عام و نسل کشی رژیم سفاک صهیونیستی است.

دفتر تحکیم وحدت: امروز دفاع از مردم غزه دفاع از حریم‌حرم است

به گزارش قدس انلاین به نقل از فارس، دفتر تحکیم وحدت در واکنش به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه،  تاکید کرد: امروز دفاع از مردم غزه دفاع از حریم‌حرم است، این جنایت هولناک نشانگر قصد قتل عام و نسل کشی رژیم سفاک صهیونیستی است.

متن کامل بیانیه به شرح ذیل است: 

آنچه این روز ها در حملات رژیم غاصب صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه صورت می‌گیرد فاجعه انسانی است؛ مادران و کودکان به خاک و خون کشیده می‌شوند و شهروندان از خانه و کاشانه خود آواره می گردند. شهروندانی که سالهاست از دیار خود رانده شده و نوید بازگشت به خانه خود را به کودکانشان داده بودند، اینک با آتش گلوله پاسخ اطفالشان را می دهند.

 بمباران بیمارستان المعدانی در غزه و به شهادت رسیدن بیش از ۱۰۰۰ نفر از مردم بی گناه نهایت وحشی گری و تکمیل کننده جنایات اخیر بوده. این جنایت هولناک نشانگر قصد قتل عام و نسل کشی رژیم سفاک صهیونیستی است.

سردار قآنی!

اتحادیه دفتر تحکیم وحدت پس از تسلیت به محضر حضرت ولی عصر و رهبر عزیز تر از جانمان؛ اعلام میدارد که نمیتوان چنین جنایاتی را دید اما سکوت کرد و کاری نکرد. راهی جز مقابله مستقیم با رژیم صهیونسیتی و اعزام نیرو به غزه نمانده است.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.