در راستای حمایت و همدردی با مردم مظلوم فلسطین، اختتامیه جشنواره رسانه‌ای خزر که قرار بود ۲۷ مهرماه در چالوس برگزار شود، لغو شد.

اختتامیه جشنواره رسانه‌ای خزر لغو شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، در پی نسل کشی، کشتار زنان و کودکان مظلوم و بی‌دفاع فلسطینی توسط رژیم غاصب صهیونیستی در جنایت بیمارستان المعمدانی غزه و اعلام عزای عمومی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانه مطبوعات مازندران ضمن محکومیت این اقدام شنیع در حمایت از مردم مظلوم فلسطین، اختتامیه جشنواره رسانه‌ای خزر را لغو و در این خصوص بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: جنایت بی‌سابقه در بیمارستان المعمدانی غزه که به شهادت و مجروح شدن صدها تن از مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین انجامید، در تاریخ معاصر بی‌سابقه است و این جنایت شنیع نشان داد که دیگر هیچ جایی برای صهیونیست‌ها در این منطقه بسیار مهم و مقدس و خاستگاه پیامبران الهی وجود ندارد و این اقدام محکوم می‌شود.

با توجه به اینکه مقرر بود اختتامیه جشنواره رسانه‌ای خزر با محوریت نقش رسانه در توسعه گردشگری و بهینه‌سازی مدیریت شهری و گردشگری در تاریخ ۲۷ مهرماه به میزبانی شهرستان چالوس و با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شود، لذا در حمایت و همدردی با مردم مظلوم فلسطین و با توجه به اعلام عزای عمومی، اختتامیه فوق لغو و به زمان دیگری موکول گردید.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.