نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: فرزندان حاج‌قاسم شکست اطلاعاتی این رژیم غاصب را رقم زدند و اقتدار و ولایت‌مداری تربیت‌شدگان معنوی حضرت امام(ره) و رهبر معظم انقلاب را نشان دادند.

آیت‌الله فرحانی: فرزندان حاج‌قاسم شکست اطلاعاتی رژیم صهیونیستی را رقم زدند

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله عبدالکریم فرحانی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به حمایت‌ مردم خوزستان از طوفان الاقصی اظهار کرد: خدا را شاکریم که برکات تربیت معنوی ولایت روز به روز بیشتر در جهان اسلام به ثمر می‌نشیند. 

وی با اشاره به ارتباط تربیتی نسل جوان در تمامی برهه‌های انقلاب اسلامی با منویات بنیانگذار انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: مجاهدت‌ها و فداکاری‌های جوانان در دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم از نشانه‌های چنین تربیت معنوی است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: اقتداری که امروز توسط فرزندان معنوی ولایت از شیعه و سنی در دنیا به منصه‌ی ظهور رسیده است نشان دهنده‌ی آثار و برکات این مدل تربیت معنوی است که در انقلاب اسلامی صورت گرفته است.

فرحانی با اشاره به عملیات طوفان الاقصی گفت: همانطور که حضرت آقا فرمودند این طوفان تابلوی مثبتی است که انقلاب اسلامی برای نجات مسلمانان از ظلم و ستم به نمایش گذاشت. 

وی با بیان اینکه عملیات طوفان الاقصی راه را به جوانان ما نشان داد، تصریح کرد: در طوفان الاقصی از یک سو اوج ظلم رژیم کودک کش و از سوی دیگر اوج اقتدار، عزت، خودباوری و ولایت‌مداری فرزندان حضرت امام(ره) و رهبر معظم انقلاب نشان داده شد. 

فرحانی اظهار کرد: امروز جوانان فلسطین فرزندان این جریان معنوی و معنویت حاج قاسم سلیمانی هستند که شکست نظامی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی را رقم زدند.

وی گفت: رژیم غاصب صهیونیستی امروز به حدی سردرگم شده است که فکر می‌کند می‌تواند با ادامه‌ی کودک‌کشی، نسل انقلابی آینده فلسطین را از بین ببرد.

فرحانی ادامه داد: شکست صهیونیست در این عملیات سبب شد که جریانات منفعل نیز از مردم فلسطین حمایت کنند و شاهد بودیم که حتی در ترکیه مردم آمدند و سفارت‌خانه این رژیم جعلی را آتش زدند.

وی گفت: جریان آل‌سعود نیز که این ارتباط را برقرار کرد، نشست چهارجانبه را لغو کرد و همه‌ی این وقایع از آثار اقتدار نظام اسلامی است. 

فرحانی افزود: من به سهم خود از مردم ولایتمدار و مظلوم فلسطین برای مقاومت در برابر ظلم تشکر می‌کنم، همچنین حمایت‌های مردم ولایتمدار خوزستان را که با حضور در تجمعاتِ حمایت از فلسطین با آرمان‌های این مردم مظلوم تجدید بیعت کردند، پاس می‌دارم.

وی در پایان تصریح کرد: امید آنکه رهبر فرزانه انقلاب به زودی پرچم را به دست امام عصر(عج) برساند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.