رئیس دانشگاه پیام‌نور سیستان و بلوچستان با بیان اینکه حمایت از تعالی خانواده و جمعیت، از اولویت‌های مهم این دانشگاه به شمار می‌رود، گفت: در راستای تأکید مقام معظم رهبری پیرامون افزایش جمعیت، همایش «تعالی خانواده و جوانی جمعیت» در سالن اجتماعات این دانشگاه برگزار شد.

حمایت از تعالی خانواده و جمعیت، از اولویت‌های دانشگاه پیام‌نور است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا، ابوالفضل توسلی روز جمعه با اشاره به اینکه این همایش در راستای توجه به سیاست‌های جوانی جمعیت در دانشگاه پیام‌نور زاهدان برگزار شد، بیان کرد: تعالی خانواده و افزایش جمعیت یکی از مطالبات رهبر معظم انقلاب است که معظم له در سال‌های اخیر فراوان در فرامین گوهربار خود به خطرات کاهش جمعیت اشاره کرده‌اند.

وی افزود: حمایت از جوانی جمعیت وظیفه مهم تمامی دستگاه‌ها و سازمان‌ها است چرا که با تلاش همه‌جانبه در مسیر توسعه فرهنگ تعالی جمعیت و فرزندآوری به ثمر می‌رسد.

رئیس دانشگاه پیام‌نور سیستان و بلوچستان با بیان اینکه دشمن در جنگ شناختی و ترکیبی به دنبال تجرد گرایی و حذف و فروپاشی خانواده است، ادامه داد: خانواده مهمترین و مقدس‌ترین کانون اجتماع بشری به‌عنوان سنگ بنا و پایه اصلی جوامع از ارزش و اعتبار بالایی برخوردار بوده از این جهت سبک زندگی، تربیت خانوادگی، سن ازدواج، تحصیل، اشتغال و اقتصاد از مسائل اساسی در افزایش جمعیت به شمار می‌رود.

وی در ادامه با اشاره به عملیات طوفان الاقصی و شکست بی‌سابقه و بزرگ برای اسرائیل غاصب، افزود: ملت فهیم و بصیر ایران اسلامی همواره در مسیر حمایت از مظلومان فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی، پیشگام بوده و ملت فلسطین را در مبارزه مقدس خود یاری کرده‌اند.

توسلی ضمن حمایت از مردم مظلوم غزه و اعلام انزجار از حملات رژیم غاصب کودک کش اسرائیل، گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند با لطف و عنایت خداوند این حرکتی که در فلسطین آغاز شده به‌پیش خواهد رفت و منجر به پیروزی کامل فلسطین خواهد شد.

وی تأکید کرد: با اتکا بر خداوند و برکت جوشش خون سردار سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی هیمنه اسرائیل ازهم‌پاشیده و پیروزی جبهه مقاومت و مردم مظلوم فلسطین نزدیک است.

گفتنی است در پایان این مراسم از اعضای علمی و اداری دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان که دارای سه یا بیش از سه فرزند بودند در بحث جوانی جمعیت و ارزش فرزنداوری تقدیر به عمل آمد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.