با دستور دادستان اردبیل قرار جلب به دادرسی و کیفرخواست بلاگری که به دلیل توهین به مقدسات در شهریورماه دستگیر شده بود، صادر شد.

کیفرخواست بلاگر هتاک اردبیلی صادر شد

به گزارش قدس آنلاین، جلال آفاقی اظهار کرد: به دنبال گزارش های واصله به دادستانی از فعالیت غیرقانونی و غیراخلاقی یک بلاگر در اردبیل مبنی بر انتشار پست و استوری های متعدد با هتاکی و فحاشی و جوک های رکیک و نامتعارف و همچنین تهیه کلیپ توهین آمیز نسبت به مقدسات، نامبرده با دستور ویژه دادستانی در شهریورماه سال جاری دستگیر و روانه زندان شده بود، پس از سیر مراحل قانونی پرونده مربوطه قرار نهایی دادسرا و کیفرخواست صادر شد.

آفاقی همچنین گفت: آثار تربیتی، قبح زدایی و عادی سازی این نوع گفتمان در بین نوجوانان و جوانان و همچنین اقدام آخر بلاگر مدنظر در توهین به مقدسات، موجب نگرانی و نارضایتی و ناراحتی شدید کاربران فضای مجازی و جریحه دار شدن قلوب قاطبه مردم استان و سایر هموطنان شده بود که پس از دستگیری، بلاگر هتاک با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

دادستان اردبیل تصریح کرد: در بازرسی از منزل متهم یک قبضه کلت کمری جنگی نیز کشف و ضبط شده بود و همچنین پرونده قضایی متشکله به لحاظ کیفرخواست دادسرا و نوع اتهامات در دادگاه کیفری یک استان اردبیل رسیدگی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.