مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی از آغاز بازسازی اساسی استادیوم یادگار امام (ره) خبر داد و گفت: درخواست تحویل استادیوم به شهرداری تبریز به وزیر ورزش و جوانان ارائه شده و منتظر نتیجه آن هستیم.

آغاز بازسازی اساسی استادیوم یادگار امام (ره) تبریز

به گزارش قدس آنلاین، حبیب ستوده‌نژاد امروز در یکصد و پنجاه و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز اظهار کرد: اقدامات ورزشی شهردار تبریز موهبتی برای شهر بوده و با همت مدیریت شهری، اتفاقات مبارکی در حوزه ورزش در حال رخ دادن است.

وی با اشاره به فعالیت‌های ورزشی در استان با اشاره به برگزاری سی‌وششمین تور دورچرخه‌سواری بین‌المللی ایران-آذربایجان در شهریور سال‌جاری گفت: این تور یکی از رویدادهای مطلوب ورزرشی بود که با مشارکت شهرداری تبریز با حضور ۱۳تیم بین‌المللی و ۲ تیم داخل کشور به نحو احسن برگزار شد.

ستوده‌نژاد با بیان اینکه آذربایجان‌شرقی در حوزه ورزش همگانی دارای رتبه نخست کشوری است، افزود: فعالیت ۵۵ پروژه ورزشی در حال احداث شهرداری اتفاقی مهم در کلان‌شهر تبریز است و احیای باشگاه ورزشی شهرداری تاثیر بسزایی در توسعه ورزش همگانی تبریز داشته است.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی با قدردانی از مدیرعامل باشگاه ورزشی شهرداری از حیث نشاط افزایی با اجرای برنامه های متنوع، تصریح کرد: برنامه‌های ویژه هفته تربیت بدنی امسال با نام و یاد ۲۶۴ شهید والامقام ورزشی استان برگزار شده است.

وی با بیان اینکه در حوزه ورزش بانوان کشور ۶۴ درصد کم تحرکی وجود دارد، یادآور شد: شهرداری می‌تواند با ترویج و توسعه ورزش در بین بانوان، برنامه‌های مطلوبی اجرا کند.

ستوده‌نژاد از آغاز بازسازی اساسی استادیوم یادگار امام(ره) خبر داد و گفت: شهرداری تبریز اقدامات عمرانی متعددی در ساماندهی مسیرهای منتهی به استادیوم انجام داده است.

وی همچنین در خصوص تحویل این استادیوم به شهرداری تبریز، خاطرنشان کرد: درخواست تحویل استادیوم به وزیر ورزش و جوانان ارائه شده و منتظر نتیجه آن هستیم.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.