سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: رژیم اشغالگر صهیونیستی، مجموعه‌ای از اقدامات جنایتکارانه را در غزه به نمایش گذاشت و مجامع بین المللی باید در قبال این جنایات، واکنش جدی نشان دهند.

کنعانی: مجامع بین‌‎المللی به جنایات صهیونیست‌ها واکنش جدی نشان دهند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: رژیم اشغالگر صهیونیستی، مجموعه‌ای از اقدامات جنایتکارانه را در غزه به نمایش گذاشت و مجامع بین المللی باید در قبال این جنایات، واکنش جدی نشان دهند.

ناصر کنعانی در نشست هم اندیشی نقش سازمان‌های مردم نهاد در تبیین جنایات رژیم صهیونیستی در عرصه بین المللی، عملیات طوفان الاقصی را نقطه عطفی در مقاومت مردم فلسطین در برابر اشغالگران دانست و افزود: واکنش رژیم صهیونیستی به مقاومت شرافتمندانه مردم فلسطین، اقدامات جنایتکارانه است به این نحو که انتقام گیری را به مردم بی دفاع در باریکه غزه کشاند.

وی گفت: با سکوت آمریکا و متحدانش در قبال آنچه بر مردم فلسطین می‌گذرد، نقاب از چهره‌های شأن به عنوان مدعی حقوق بشر، برداشته شد.

کنعانی همچنین با اشاره به ادامه ایستادگی فلسطینیان در برابر حملات اشغالگران تاکید کرد: کشورهای اسلامی موظفند از آنان حمایت کنند.

سخنگوی دستگاه سیاست خارجی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران هم به حمایتش از مقاومت مردم فلسطین در عرصه سیاسی ادامه می‌دهد.

ناصر ابوشریف، نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران هم در این نشست با پیش بینی گسترش دامنه درگیری‌ها، خواستار حمایت مؤثر کشورهای اسلامی از مقاومت فلسطین در برابر اشغالگران شد.

عبدالله صفی الدین، نماینده حزب الله لبنان در تهران هم با اشاره به خسارات غیرقابل ترمیم به اشغالگران بر اثر عملیات الاقصی گفت: تلاش‌ها برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، محکوم به شکست است.

نشست هم اندیشی نقش سازمان‌های مردم نهاد در تبیین جنایات رژیم صهیونیستی در عرصه بین الملل با حضور سخنگوی وزارت خارجه و نمایندگانی از نهادهای مردم نهاد و جریان مقاومت در وزارت امور خارجه برگزار شد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.