مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان گفت: مصرف بنزین در این استان در نیمه نخست سال‌ جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۱۴ درصد افزایش یافت.

افزایش ۱۴ درصدی مصرف بنزین در منطقه زنجان

به گزارش قدس آنلاین، حمید حبیبی صبح امروز (بکم آبان‌ماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: میانگین مصرف ۶ ماهه بنزین در بازه زمانی یاد شده در استان ۲۸۶ میلیون و ۴۶۵ هزار لیتر بوده است

وی اضافه کرد: در نیمه نخست امسال برای سوخت‌رسانی هر چه بهتر به مردم، اقدامات زیادی توسط شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه انجام شد.

این مسئول با اشاره به افزایش استفاده شهروندان از کارت سوخت شخصی، ادامه داد: شیوه‌نامه‌هایی نیز برای نظارت بیشتر بر جایگاه‌های عرضه سوخت و جلوگیری از تخلف‌ها ابلاغ شد و همه بخش‌های مرتبط در کشور برای اجرای آن‌ها بسیج شدند.

مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه زنجان، از افزایش ۱۸ درصدی مصرف نفت‌گاز در بخش غیرنیروگاهی در استان در نیمه نخست امسال خبر داد و گفت: مصرف‌کنندگان این فرآورده در این بخش مواردی مانند کشاورزی، حمل و نقل، صنایع، ادارات و طرح‌های عمرانی هستند.

حبیبی در ادامه میزان مصرف نفت سفید را در بازه زمانی یاد شده نسبت به مدت مشابه سال قبل با ۲۹ درصد کاهش و نفت‌کوره را با ۲۰ درصد کاهش و گازمایع را با ۱۱ درصد کاهش و مصرف CNG را با ۷ درصد کاهش برشمرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: استان زنجان از ۶۷ جایگاه عرضه سوخت بنزین و نفت‌گاز و ۴۰ جایگاه سی‌ان‌جی برخوردار است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.