رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت:هرگز آرمان فلسطین از صدر جدول مسایل اولیه اسلام تغییر نخواهد کرد و بیانیه گام دوم انقلاب نخواهدگذاشت، آرمان فلسطین رتبه نخست خود رادر جهان اسلام از دست دهد.

هرگز آرمان فلسطین از صدر جدول مسایل اولیه اسلام تغییر نخواهد کرد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، حجت الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در چهارمین همایش علمی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که صبح امروز (دوشنبه) در مرکز همایش‌های کوثر این سازمان برگزار شد، درباره نگاه به آرمان فلسطین در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، اظهار داشت: با گذشت ۵ سال از صدور بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، مانند این است که این بیانیه امروز صادر شده است.

محمدحسنی با بیان اینکه همه موارد موجود در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی ریشه در قرآن کریم دارد، ادامه داد: یکی از مهمترین دلایل جاودانگی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی جامعیت و کامل بودن آن در موضوعات راهبردی و کلیدی جهان اسلام است که همواره در کانون توجهات فرهیختگان باقی خواهد ماند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه آرمان فلسطین مسئله اصلی امت اسلامی است و در بیانیه گام دوم انقلاب که به شدت مورد توجه قرار گرفته است، افزود: متأسفانه امروز در سرزمین‌های اشغالی شاهد نسل کشی‌ها، وحشی‌گری‎ها و جنایات توسط رژیم کودک‌کش صهیونیستی علیه ملت مظلوم، مقتدر، مقاوم و مجاهد غزه هستیم.

وی تاکید کرد: با وجود بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی هرگز آرمان فلسطین از صدر جدول مسائل اولیه اسلام تغییر نخواهد کرد و این بیانیه هرگز نخواهد گذاشت آرمان فلسطین رتبه نخست خود را در جهان اسلام از دست دهد؛ تا آزادی قدس شریف ما همچنان آرمان فلسطین را در کانون توجه امت اسلامی به عنوان مساله نخست خواهیم داشت.

محمدحسنی با بیان اینکه آرمان فلسطین جاودانه و تاریخ مصرف ندارد، عنوان‌کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم شعارهای انقلاب اسلامی ایران را عامل ماندگاری انقلاب اسلامی می‌دانند که قابلیت جهانی دارد.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین شعارهای انقلاب اسلامی آزادی قدس شریف از چنگال رژیم غاصب صهیونیستی است، اضافه کرد: خوشبختانه امروزه آزادی قدس شریف جنبه جهانی پیدا می‌کند و آزاد سازی قدس شریف به عنوان آرمان جهانیان و آزادی‌خواهان تبدیل شده است.

محمدحسنی ادامه داد: امروزه شاهدیم که مسیحیان، بودائیان و سایر ملت‌های نقاط جهان و حتی در سرزمین‌های اشغالی انسان‌های آزاده‌ای وجود دارند که به آرمان فلسطین می‌اندیشند چرا که در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی فلسطین جزو شعارهای جهانی و فطری انقلاب اسلامی مطرح شده است؛ ما باید به پیشگاه خداوند متعال به خاطر داشتن رهبر معظم انقلاب اسلامی شاکر باشیم.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی کاری کردند که آرمان فلسطین از بایگانی تاریخ به روی میز مورد نگاه جهانیان در تاریخ آمده است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه فلسطین به مظهر تقابل اسلام و استکبار تبدیل شده است، افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند که پدیده برجسته جهان معاصر تقابل دوگانه جدید استکبار و اسلام است و این جزو تحلیل‌های نوآورانه معظم‌له در تقابل اسلام و استکبار است‌.

وی با تاکید بر اینکه اسلام به قدری قدرتمند شده است که جهان را به مبارزه منطقی می‌طلبد، یادآور شد: تقابل امروز بین قدرت منطق اسلام و منطق قدرت استکبار جهانی است و اینها جزو برکات آسمانی رهبری امام خامنه‌ای است که دنیا را به سمتی هدایت کردند که امروزه تقابل بین اسلام و جبهه غیر اسلامی است و این نشان دهنده قدرت اسلام، بازیگری نورانی اسلام در مقابل مکتب‌های ظلمانی است.

محمدحسنی با بیان اینکه امروز مظهر تقابل اسلام و استکبار، موضوع فلسطین و به ویژه غزه است، افزود: غزه به قدری تحول‌آفرین، تمدن‌ساز و تاریخ ساز شده که توجهات جهانی را به خود جلب کرده است که یک طرف غزه و طرف دیگر ناتو، سنتکام و غربی‌ها هستند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی در برابر غزه فلج شده و آمریکایی‌ها به کمک این رژیم کودک‌کش رسیده است، بیان داشت: امروزه غزه و فلسطین باطل‌السحر آمریکا و اذناب آنها در مقابله با روند تمدن‌سازی اسلامی شده است.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی عنوان کردند که هدف نهایی انقلاب اسلامی ایجاد تمدن‌نوین اسلامی و زمینه‌سازی برای ظهور امام عصر (عج) است؛ نشانه‌‎های آن در حال ظاهر شدن است. امروز شاهدیم که انقلاب اسلامی ایران از هر مقطعی برای تحقق آرمان تمدن نوین اسلامی موفق‌تر و برای رسیدن به آن نزدیک‌تر شده است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش خاطرنشان‌کرد: آرمان فلسطین و حضور پرنشاط ملت مظلوم فلسطین در قامت مردم مقاوم غزه خط بطلانی بر آرزوهای آمریکایی‌ها در جلوگیری از روند تحقق تمدن‌نوین اسلامی است.

وی تصریح کرد: با همه جنایت‌های جنگی که آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها در فلسطین اشغالی علیه ملت مظلوم فلسطین مرتکب می‌شوند اما هر روز به نابودی خود نزدیکتر می‌شوند و زمینه‌های پیروزی نهایی غزه و ملت فلسطین را فراهم‌تر می‌کنند و این یکی از نشانه‌های تجلی تحقق تمدن‌نوین اسلامی است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش به لزوم مقاومت و ایستادگی امت اسلامی در برابر زورگویان عالم اشاره کرد و گفت: سلطه‌ناپذیری ملت مظلوم فلسطین امروز به عنوان یکی از مهمترین شاخصه‌های این ملت غیور است که در بیانیه گام دوم به آن پرداخته شده است.

وی با تاکید بر اینکه امروز فلسطین مظهر ایستادگی امت اسلامی در مقابل استکبار است، افزود: ملت مظلوم فلسطین به تنها چیزی که فکر نمی‌کنند تسلیم است و این نیز جز ارزش‌هایی است که در بیانیه گام دوم به آن پرداخته شده است.

محمدحسنی با بیان اینکه بیانیه گام دوم به دنبال تغییر چالش‌ها و انتقال چالش‌ها از زمین مسلمانان به زمین دشمن است، یادآورشد: امروز بازیگر بزرگ و هوشمند و دوراندیش صحنه‌ها، مردم مظلوم و مقتدر غزه هستند.

وی به توانمندی جبهه مقاومت اشاره کرد و افزود: در گذشته ملت مظلوم فلسطین با سنگ در برابر رژیم غاصب صهیونیستی از خود دفاع می‌کردند و صدایشان به جایی نمی‌رسید؛ اما امروز به برکت انقلاب اسلامی سنگ‌ها به موشک‌ها و امکانات جدیدی تبدیل شده است که دشمن فکر آن را نمی‌کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.