وزارت دفاع روسیه از حمله شهپادی ارتش اوکراین به ناوگان دریای سیاه ارتش این کشور خبر داد

حمله شهپادی ارتش اوکراین علیه ناوگان روسیه در دریای سیاه

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که امروز سه‌شنبه ناوگان «دریای سیاه» ارتش روسیه با سه قایق انتحاری بدون سرنشین (شهپاد) اوکراینی هدف قرار گرفت.

در بیانیه وزارت دفاع روسیه که در کانال تلگرامی این وزارت‌خانه منتشر شده، آمده است که «در ۲۴ اکتبر تقریباً ساعت ۴:۰۰ (به وقت مسکو) در بخش شمالی دریای سیاه، تجهیزات نظارت فنی سه قایق بدون سرنشین متعلق به نیروی دریایی اوکراین را شناسایی کردند.

بنابر اعلام وزارت دفاع روسیه «منطقه ای که قایق های بدون سرنشین در آن شناسایی شدند، هدف بمباران تسلیحات (دستگاه های) ضد خرابکاری با استفاده از سیستم های موشکی و ضد بمب ها قرار گرفت.»

ارتش اوکراین اواخر شهریور نیز ناوگان دریای سیاه ارتش روسیه را هدف قرار داد. وزارت دفاع روسیه با انتشار بیانیه‌ای درباره جزئیات حمله موشکی ارتش اوکراین به مقر ناوگان روسیه در دریای سیاه اعلام کرد «بعد از ظهر امروز جمعه، رژیم کی‌یف به شهر سواستوپل حمله موشکی کرد. در جریان این حمله، ۵ موشک توسط سامانه های پدافند هوایی سرنگون شدند. در نتیجه این حمله، ساختمان مقر تاریخی ناوگان دریای سیاه آسیب دید. بر اساس اطلاعات موجود، یک سرباز کشته شده است.»

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.