فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: دوران تنظیم نظم جهانی توسط یکی دو قدرت یا با اراده آمریکایی‌ها به پایان آمده و بازیگران دیگری در منطقه و جهان نقش ایفا می‌کنند.

سردار پاکپور: دوران بازیگری آمریکایی‌ها در منطقه به پایان رسید/ هیمنه اسرائیلی‌ها کاملاً فرو ریخت

به گزارش قدس آنلاین، با حضور سردار پاکپور فرمانده نیروی زمین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار علی‌محمد اکبری فرمانده سپاه استان چهارمحال و بختیاری، آیین تکریم و معارفه فرمانده تیپ 44 قمربنی‌هاشم(ع) برگزار شد.

در این آیین، با تکریم خدمات ارزشمند سردار حمید محمدی در این مسئولیت، سردار حجت‌الله صالح‌نژاد به عنوان فرمانده تیپ 44 قمربنی‌هاشم(ع) معرفی شد.

سردار محمد پاکپور، فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این آیین با اشاره به کارنامه درخشان این یگان در دوران دفاع مقدس و مأموریت‌های تأمین امنیت پایدار در مرزهای شمال‌غرب، جنوب غرب و جنوب شرق، مسائل روز را تشریح کرد.

پاکپور، تصریح کرد: دوران تنظیم نظم جهانی توسط یکی دو قدرت یا با اراده آمریکایی‌ها به پایان آمده و بازیگران دیگری در منطقه و جهان نقش ایفا می‌کنند.

وی، با اشاره به عملیات طوفان الاقصی در غزه، ادامه داد: ابهت و هیمنه رژیم صهیونیستی با عملیات نیروهای مقاومت فلسطینی کاملاً فرو ریخت.

 پاکپور در ادامه با یادآوری رشادت و ایثارگری‌های رزمندگان استان چهارمحال و بختیاری، گفت: تیپ 44 قمربنی هاشم (ع) منشأ خیلی از پیروزی‌ها و ایثارگری‌ها برای نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.