۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۹
کد خبر: 928344

دادستان کرمان از در معرض فروش قرار دادن یک‌هزار و ۳۶۷ خودرو در قالب بزرگترین مزایده فروش خودروی کشور در کرمان خبر داد.

مزایده ۱۳۶۷ خودرو در کرمان

به گزارش قدس آنلاین،  مهدی بخشی صبح امروز در حاشیه آیین آغاز بزرگترین مزایده فروش خودرویی ریاست جمهوری در کرمان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این مزایده در راستای پیگیری حقوق عامه و نظارت بر نگهداری اموال متعلق به بیت‌المال و دولت با هم‌افزایی، همدلی و هماهنگی بین بخشی در کمترین زمان ممکن طی دو مرحله در حال برگزاری است.

وی بیان کرد: بر اساس دستور رئیس قوه قضائیه و پیگیری‌ها و کمک‌های استاندار و رئیس کل دادگستری استان در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر توانستیم اولین مزایده فروش یک هزار و ۱۰ خودرویی که حامل مواد مخدر بودند را برگزار کنیم و تعداد یک هزار و ٣۶٧ خودرو اعم از خودروهای سبک، سنگین و موتورسیکلت در مزایده امروز در معرض فروش گذاشته می‌شود.

مدعی‌العموم در استان کرمان ابراز داشت: شناسایی و ضربه زدن به بنیان‌های مالی قاچاقچیان مواد مخدر یکی از مهمترین اهداف اصلی دستگاه قضایی، فراجا و سربازان گمنام امام زمان (عج) در عرصه مبارزه با مواد مخدر است.

بخشی اضافه کرد: تسریع در رسیدگی و تعیین‌تکلیف خودروها در دستور کار دستگاه قضایی قرار دارد تا دیگر شاهد انبار شدن این حجم از خودروها نباشیم و تعیین‌تکلیف این خودروها به گونه‌ای‌ست که نه بیت‌المال متضرر شود و نه اینکه با تضییع و یا کاهش ارزش خودروها مواجه باشیم.

وی با یادآور این موضوع که تا وضعیت خودرو در دستگاه قضایی مشخص نشود، خودرو به مرحله مزایده نمی‌رسد، اظهار کرد: همکاران ما در دستگاه قضایی با دستور فروش و یا با صدور حکم قطعی برای فراهم کردن زمینه برگزاری مزایده خودرویی ستاد مبارزه با مواد مخدر تلاش می‌کنند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.