اجتماع بزرگ کودکان کرمانی و خانوادهایشان در حمایت از زنان و کودکان غزه عصر امروز، سوم آبان ماه با حضور اقشار مختلف مردم در خیابان فلسطین کرمان برگزار شد.

اجتماع بزرگ کودکان کرمانی و خانوادها در حمایت از زنان و کودکان غزه

به گزارش قدس‌آنلاین به نقل از ایسنا، مریم‌السادات طباطبایی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان در این اجتماع با بیان اینکه خداوند در قرآن کریم می‌فرماید" چرا پیکار و جهاد نمی‌کنید با کسانی که به افراد ضعیف ظلم می‌کنند"، گفت: تعداد شهدای غزه به بیش از ۶۰۰۰ نفر رسیده است، کجا هستند افراد و سازمان‌هایی که ادعای حقوق بشر دارند اما در مقابل این فجایع انسانی سکوت کرده‌اند و از جبهه باطل حمایت می‌کنند؟

وی با اشاره به اینکه مادران غزه، عاشورای دیگری برپا کرده‌اند، افزود: امروز همه ما اجتماع کرده‌ایم که بگوییم ما هستیم، چرا که خداوند می‌فرماید کسانی که ایمان دارند و برای خداوند جهاد می‌کنند، ثابت قدم باشند که پیروزی نهایی با جبهه حق است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان با اشاره به اینکه امروز محکوم کردن جنایات رژیم غاصب اسرائیل کافی نیست و باید اقدامات جدی انجام شود، تصریح کرد: امروز انزجار خود را از عملکرد زشت رژیم غاصب اسرائیل اعلام می‌کنیم.

وی با انتقاد از برخی سلبریتی‌ها، افزود: کجا هستند برخی سلبریتی‌هایی که نسبت به مسائل حاشیه‌ای موضع می‌گیرند اما هیچ موضعی نسبت به اتفاقات جانسوز غزه نمی‌گیرند؟ امروز وظیفه دینی و شرعی ما این است که از مظلوم دفاع کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.