مدیرکل پست گیلان با بیان اینکه اولین دفتر پست حصیر ایران در شهر خمام به بهره برداری رسید، گفت: این دفاتر پستی می توانند به عنوان ویترینی برای برندسازی و فروش محصولات مورد استفاده تولیدکنندگان قرار گیرند.

افتتاح نخستین دفتر پست حصیر کشور در خمام

به گزارش قدس آنلاین، محمدحسین هوشنگی از بهره برداری از نخستین دفتر پست حصیر کشور خبر داد و اظهار کرد: اداره کل پست گیلان به منظور حمایت از مشاغل خرد و خانگی و حمایت از تولیدات بومی و محلی اقدام به راه اندازی دفاتر پستی با محصولات مختص هر منطقه کرده است.

وی افزود: این دفاتر پستی می توانند به عنوان ویترینی برای برندسازی و فروش محصولات مورد استفاده تولیدکنندگان قرار گیرند.

مدیرکل پست گیلان یکی از راهبردهای اساسی پست استان را ایجاد دفاتر پستی با محصولات استراتژیک هر شهر دانست و بیان کرد: نخستین دفتر پست چای کشور را در شهر واجارگاه و با مشارکت مدیریت شهری این شهر افتتاح کردیم.

هوشنگی برندسازی و توسعه تجارت الکترونیک در مناطق شهری گیلان بر پایه محصولات بومی و محلی را از مزایای ایجاد این نوع دفاتر دانست و متذکر شد: پست گیلان توانسته با بهره گیری از ظرفیت های شرکت های دانش بنیان نسبت به راه اندازی اولین واسط پستی در استان اقدام کند.

وی تاکید کرد: با راه اندازی این واسط پستی امکان فروش محصولات و تولیدات بومی و محلی فراهم شده؛ بطوریکه هنرمندان و افرادی که در زمینه تولیدات صنایع دستی مانند حصیر و محصولات کشاورزی مانند چای و برنج فعالیت دارند می توانند با استفاده از این پلتفرم بومی نسبت به فروش آنلاین محصولات خود اقدام نموده و پست نقش لجستیک این محصولات را بر عهده خواهد داشت.

مدیرکل پست گیلان با اشاره به افتتاح نخستین دفتر پست حصیر در خمام با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان، اضافه کرد: خواستار همکاری سایر دستگاه ها و سازمان های ذیربط در استان به منظور توسعه تجارت الکترونیک مبتنی بر محصولات محلی و استراتژیک استان هستیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.