کتائب شهید عزالدین القسام، امروز از سرنگون کردن یک بالگرد رژیم صهیونیستی در غزه خبر داد.

مقاومت فلسطین یک بالگرد اسرائیلی را سرنگون کرد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، کتائب شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس، امروز (پنجشنبه، ۲۶ اکتبر) در بیستمین روز عملیات «طوفان الاقصی»، از هدف قرار دادن یک بالگرد رژیم صهیونیستی در شرق اردوگاه «البریج» با پدافند هوایی خبر داد. 

شاخه نظامی حماس، امروز اعلام کرد که با یک فروند موشک «سام ۷»، این بالگرد را هدف قرار داده و رزمندگان القسام، اصابت موشک به بالگرد را تایید می‌کنند. 

این در حالی است که پیشتر،رسانه‌های فلسطینی اعلام کردند که ارتش اسرائیل شرق اردوگاه آوارگان  البریج واقع در مرکز نوار غزه را مورد حملات توپخانه‌ای قرار داده است.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی سه‌شنبه پیش (۲۴ اکتبر) به ناکامی تل‌آویو در متوقف کردن حماس و استفاده آن از موشک با وجود بمباران شدید نوارغزه، اعتراف کرد و اذعان داشت: «ارتش اسرائیل هفته‌های طولانی عملیات در پیش رو دارد و بر اساس تصمیمات سطوح سیاسی عمل خواهد کرد..حماس همچنان قادر به پرتاب موشک است و ارتش اسرائیل همچنان به حملات شدید خود به شمال نوار غزه ادامه می‌دهد».

۲۰ روز از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» علیه رژیم صهیونیستی می‌گذرد. عملیاتی که تاکنون دست‌کم به کشته شدن ۱۳۰۰ صهیونیست منجر شده و حملات وحشیانه و تلافی‌جویانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه علاوه بر ویرانی مناطق مسکونی و زیرساخت‌های آن، به شهادت و مجروحیت و آوارگی هزاران فلسطینی منجر شده است. 

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.