سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری از دستگیری سارقان در طی یک عملیات تعقیب و گریز خبر داد.

سارقان خودرو بعد از شلیک ۱۲ گلوله دستگیر شدند

به گزارش قدس انلاین به نقل از خبرگزاری فارس، سرهنگ حسین مافی سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران از دستگیری ۳ سارق حرفه ای و سابقه‌دار لوازم و محتویات خودروها در محدوده جلال آل احمد خبر داد و گفت: متهمان به ۱۵ فقره سرقت اعتراف کردند.

سرهنگ مافی گفت: در پی مراجعه و شکایت چند تن از شهروندان در هفته‌های اخیر، در خصوص سرقت محتویات خودرو در محدوده جلال آل احمد  تهران، پیگیری موضوع سریعاً به صورت ویژه در دستور کار عوامل عملیات کلانتری ۱۳۷ نصر قرار گرفت.

وی افزود: متهمان با پرسه‌زنی در مناطق جرم خیز و شناسایی خودروهایی که قفل صندوق عقب آنها از ایمنی کمتری برخوردار بودند، در فرصت مناسبی قفل صندوق عقب خودرو را تخریب و محتویات داخل صندوق از قبیل جک و ضبط و لاستیک آن را به سرقت می بردند.

این مقام انتظامی در ادامه ابراز داشت: در روز سوم آبان ماه مأموران کلانتری ۱۳۷ نصر به محل اعزام شده و با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی، هویت سارقان را که از سارقان سابقه‌دار بوده و با یک خودروی پلاک مخدوش در شهر پرسه می‌زدند، شناسایی کردند.

سرهنگ مافی گفت: بلافاصله ماموران دست به کار شده و طی یک عملیات غافلگیرانه و با استفاده از قانون بکارگیری سلاح و شلیک ۱۲ فشنگ جنگی، لاستیک خودروی فوق را مورد اصابت قرار داده و هر ۳ متهم را دستگیر کردند.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: متهمان پس از انتقال به مقر انتظامی به ۱۵ فقره سرقت محتویات داخل خودرو در محدوده نصر اعتراف کردند.

سرهنگ مافی در پایان با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند، گفت: از مالباختگانی که با این شیوه و شگرد از آنان سرقت شده است با حضور در کلانتری ۱۳۷ نصر متهمان را مورد شناسایی قرار دهند.

پایان پیام/

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.