ژنرال «اریک اسمیت» (Eric Smith) که کمی بیش از یک ماه از انتصابش به سمت فرماندهی (کل) تفنگداران نیروی دریایی آمریکا می گذرد به علت نامعلوم «فوریت پزشکی» بستری و از ارائه جزئیات بیشتر در این خصوص خودداری شد.

فرمانده تفنگداران دریایی آمریکا به علت نامعلوم بستری شد

به گزارش قدس انلاین به نقل از ایرنا، شبکه خبری آمریکایی «ای‌بی‌سی نیوز» به نقل از مقامات رسمی این کشور نوشت که ژنرال اریک اسیمت فرمانده تفنگداران نیروی دریایی آمریکا اواخر یکشنبه شب به علت «فوریت پزشکی» بستری شد.
این گزارش افزود: تاکنون جزئیات بیشتری از علت بستری شدن و چگونگی وضعیت جسمانی وی اعلام نشده است، چون ستاد فرماندهی نفنگداران دریایی آمریکا فقط با صدور بیانیه ای، بدون ارائه جزئیاتی از وضعیت جسمانی وی، اطلاع رسانی بیشتر در این خصوص را به زمانی دیگر موکول کرد.

بنابراین گزارش، اریک اسمیت که در ۲۲ سپتامبر ۲۰۲۳ (۳۱ شهریور) برای تصدی این سمت سوگند یاد کرده بود، تایید حکم انتصابش در سنا از سوی «تامی توبرویل» سناتور جمهوریخواه ایالت آلاباما متوقف ماند.

این رسانه آمریکایی به جزئیات بیشتر این خصوص اشاره ای نکرد.

اریک اسمیت تا پیش از تایید حکمش از سوی مجلس سنای آمریکا، از ۱۰ ژوئیه تا ۲۲ سپتامبر ۲۰۲۳ (۱۹ تیر تا ۳۱ شهریور) سرپرستی این جایگاه عالی در نیروی دریایی آمریکا را به عهده داشته است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.