مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی در نشست مشترک با مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری شهرداری مشهد، بر هماهنگی و آمادگی این دو مجموعه در آستانه عملیات زمستانی تاکید کرد.

هماهنگی فرودگاه مشهد و قطار شهری در آستانه فصل سرما

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی فرودگاه، محمود امانی‌بنی در نشست مشترک با بهرام نکاحی مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری شهرداری مشهد، بر هماهنگی و آمادگی این دو مجموعه در آستانه عملیات زمستانی تاکید کرد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان‌رضوی حمل‌و نقل ترکیبی را نیاز امروز صنعت هوانوردی دانست و افزود: از آنجا که در عملیات زمستانی ممکن است فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد با بحران‌هایی نظیر یخ‌زدگی روبه‌رو شود، مجموعه قطار شهری آمادگی خدمات‌رسانی و مدیریت بحران در این ایام را داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه در ایام عملیات زمستانی فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد مقدس نیازمند کار تیمی شهری هستیم، خاطرنشان کرد: در این ایام به‌منظور مدیریت بحران و افزایش کیفیت خدمات‌رسانی به زائران علی بن موسی الرضا (ع) نیازمند خدمات‌رسانی مشترک با مجموعه بهره‌برداری قطار شهری مشهد هستیم تا زائران بدون دغدغه، سفری ایمن و همراه با رفاه را تجربه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.