مشاور رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کرد: آنچه که امروز در فلسطین رخ می‌دهد با حمایت مستقیم آمریکا است و مسئولان آمریکایی شرم نمی‌کنند و با صراحت می‌گویند که اگر اسرائیل وجود نداشت یک اسرائیل به وجود می‌آوردیم که این نوع سخن و عملکرد یادآور جنگ‌های صلیبی است.

ولایتی: آنچه در فلسطین رخ می‌دهد با حمایت مستقیم آمریکا است

به گزارش قدس انلاین به نقل از ایرنا علی اکبر ولایتی در تماس تلفنی با شیخ نعیم قاسم معاون دبیر کل حزب الله لبنان گفت: امیدواریم که حزب الله لبنان به ریاست سید حسن نصرالله که فردی مومن، مقتدر، شجاع و مدبر هستند همیشه در مبارزه با دشمنان موفق باشند همانطور که تاکنون چنین بوده است.

مشاور امور بین‌الملل رهبر معظم انقلاب اسلامی با توجه به تحولات غزه و جنایاتی که اسرائیل و حامیان آن مانند آمریکا بر علیه مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین انجام می‌دهند تاکید کرد: آنچه که امروز در فلسطین رخ می‌دهد با حمایت مستقیم آمریکا بوده است و عامل این جنایت ها رژیم صهیونیستی است و مسئولان آمریکایی شرم نمی‌کنند و با صراحت می گویند که اگر اسرائیل وجود نداشت یک اسرائیل به وجود می‌آوردیم که این نوع سخن و عملکرد یادآور جنگ‌های صلیبی است و همه این جنایت‌ها با حمایت مستقیم آمریکا انجام می‌شود.

ولایتی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران و مردم ایران به حزب الله و مقاومت اسلامی افتخار می‌کنند و شما و دوستان مبارز شما در مرکز این مبارزات، مهم و تعیین کننده هستید و با رهبری دبیر کل حزب الله کار را به خوبی مدیریت کرده اید.

وی گفت: ما مطمئن هستیم که مردم فلسطین و غزه در این مبارزه حساس و نفس گیر پیروز خواهند شد و کسانی مانند هنیه و نخاله و دیگر مجاهدان که با شجاعت مبارزه می کنند پیروز خواهند بود.

مشاور مقام معظم رهبری افزود: بی تردید آمریکایی‌ها این وضعیت را در فلسطین به این درجه رسانده اند و رژیم صهیونیستی با این قساوت یک بیمارستان را بمباران می کند و هزاران نفر را به خاک و خون می کشد.

معاون دبیر کل حزب الله هم ضمن ابراز خرسندی از این حمایت ها و از موضع جمهوری اسلامی ایران به ویژه مقام معظم رهبری در پشتیبانی از محور مقاومت تشکر کرد.

شیخ نعیم قاسم افزود: مطمئن باشید در این میدان ما بخش تجزیه ناپذیری از محور مقاومت هستیم و علیرغم اینکه فشارها زیاد است ولی ما به مبارزه تا نابودی دشمنان ادامه می‌دهیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.