فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از انهدام باند ۴ نفره سارقان به عنف که با زور و تهدید با سلاح گرم موتورسیکلت و گوشی تلفن همراه را از مالباختگان به سرقت می بردند با ۲۰ فقره سرقت در شهرستان چابهار خبر داد.

دستگیری باند سارقان گوشی تلفن همراه در چابهار

به گزارش قدس آنلاین، سردار دوستعلی جلیلیان در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه موتور سیکلت و گوشی تلفن همراه که باعث رعب و وحشت میان شهروندان در سطح شهرستان چابهار گردیده بود، موضوع دستگیری سارق و یا سارقان در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

 این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: در این رابطه کارآگاهان پلیس آگاهی با کار شبانه روزی، رصد های اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت طی یک عملیات غافلگیرانه ۴ نفر را دستگیر که در بازرسی اولیه از آنان یک قبضه سلاح کلت کمری بهمراه مهمات مربوطه، دو دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه و دو دستگاه موتورسیکلت سرقتی را کشف کردند.

 فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: این سارقان جوان که چاره ای جز بیان حقیقت نداشتند پس از انتقال به پلیس آگاهی به فعالیت بزهکارانه خود اعتراف و در تحقیقات تکمیلی پلیس به ۲۰ فقره سرقت مسلحانه موتورسیکلت و تلفن همراه در سطح شهرستان چابهار اقرار کردند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.