کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: به تدریج دمای شبانه در نقاط مختلف خراسان رضوی افزایش می‌یابد و کمینه دما بین ۲ تا ۳ درجه بالا خواهد رفت.

دمای شبانه در نقاط مختلف خراسان رضوی افزایش می‌یابد

به گزارش قدس خراسان، آذر رضایی‌پور اظهار کرد: دمای شب گذشته خراسان رضوی به صفر و در برخی مناطق کوهستانی به زیر صفر رسید که موجب ثبت سردترین شب سال جاری تاکنون شد.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی افزود: شب گذشته شهرستان نیشابور با ثبت دمای صفر درجه سردترین شهرستان خراسان رضوی بود و پس از آن قوچان و فریمان با یک درجه سلسیوس، سردترین شهرستان‌های استان بوده‌اند.

وی ادامه داد: دمای شبانه مشهد نیز به ۶ درجه سلسیوس کاهش یافت و این کلانشهر نیز شب سردی را پشت سر گذاشت.

رضایی‌پور کاهش محسوس این دما را به دلیل ورود سامانه پرفشار به استان دانست و بیان کرد: از عصر امروز با خروج این سامانه از استان، به تدریج دمای شبانه نیز در نقاط مختلف افزایش می‌یابد و کمینه دما بین ۲ تا ۳ درجه بالا خواهد رفت.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی تصریح کرد: از عصر فردا وزش باد دوباره در سطح استان به خصوص نواحی شرقی خراسان رضوی شدت می‌گیرد که موجب ابرناکی آسمان می‌شود و پدیده گرد و خاک را در این مناطق شدیدتر خواهد کرد.

وی عنوان کرد: دمای فعلی مشهد ۱۷ درجه سلسیوس است که بنا بر تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی، امروز تا ۲۳ درجه بالا خواهد رفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.