نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به برهه تاریخی فلسطین در شرایط کنونی گفت: امروز مردم آزاده جهان علیه رژیم اشغالگر صهیونیستی به خشم آمدند و در هیچ برهه‌ای از تاریخ، فلسطین، حمایت تمام مردم جهان را به همراه خود نداشت‌.

آیت‌الله فلاحتی: فلسطین در تاریخی‌ترین برهه زمانی قرار دارد

به گزارش قدس آنلاین، ۱۳ آبان ماه روز دانش‌آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی به دلیل سه اتفاق مهم در سه مقطع تاریخی سال‌های ۱۳۴۳ (تبعید حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه)، ۱۳۵۷ (کشتار وحشیانه دانش‌آموزان) و ۱۳۵۸ (تسخیر لانه جاسوسی) در ذهن دانش‌آموزان و عموم مردم ماندگار است.

امروز در رشت، مردم و دانش‌آموزان زیر باران شدید بار دیگر با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز ۱۳ آبان با شعارهای استکبارستیز خود این روز بزرگ را گرامی داشتند.

آیت‌الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان در این اجتماع باشکوه با بیان اینکه دانش‌آموزان و دانشجویان با الگوبرداری از پیشینه تاریخی خود و از بزرگ مردان گیلانی همچون میرزا کوچک‌خان، آینده ایران را می‌سازند، اظهار کرد: رژیم صهیونیستی با حمله برق‌آسای جبهه مردمی حماس و غزه در طوفان‌الاقصی ضربه سختی خورده است.

وی با اشاره به خوی وحشی‌گری رژیم صهیونیستی گفت: این رژیم غاصب با جنگ نابرابر، وحشی‌گری و درندگی، با کشتن زنان و کودکان مظلوم می‌خواهد بی‌آبرویی خود را جبران کند.

فلاحتی با تأکید بر اینکه اندیشه‌های اسلام ناب و بیداری اسلامی از طریق انقلاب اسلامی ایران به دنیا صادر شده است، افزود: جوانان فلسطینی با مقاومت و ایستادگی خودشان، حماسه‌ای را آفریدند که تمامی معادلات سیاسی دشمنان را برهم زد و باعث بیداری جهانی شد.

نماینده ولی فقیه در گیلان شعار «مرگ بر آمریکا» را یک آرمان و هدف بزرگ دانست و بیان کرد: محرومیت و مظلومیت و مقاومت امروز مردم فلسطین در مقابله با استکبار جهانی و جنگ نابرابر در تاریخ ماندگار خواهد شد زیرا مردم آزاده جهان را علیه رژیم اشغالگر صهیونیستی به خشم آورده و در هیچ برهه‌ای از تاریخ، فلسطین، حمایت تمام مردم جهان را به همراه خود نداشت‌.

وی با اذعان به اینکه فلسطین پاره تن اسلام است، نصریح کرد: دنیا بداند که امت اسلام نه تنها دست از حمایت خود از ملت مظلوم فلسطین برنمی‌دارد بلکه لحظه‌ای هم در برابر یاوه‌گویی‌های این رژیم کودک‌کش و غاصب آرام نخواهد گرفت و این رویه را تا پیروزی کامل جبهه‌ حق ادامه خواهد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.