۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۳
کد خبر: 932153

مسابقه تلویزیونی «بازمانده» با دریافت مجوز از سوی ساترا به تازگی وارد مرحله پیش تولید شده است و بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته از اسفندماه امسال در یکی از جزایر جنوبی کشور مقابل دوربین می‌رود.

ساخت نسخه ایرانی مسابقه «سوروایور»

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی پروژه، مسابقه «بازمانده» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سعید طالبی به‌زودی در شبکه نمایش خانگی عرضه خواهد شد.

این مسابقه با نام انگلیسی «survivor» در بسیاری از کشورها اعم از آمریکا، ایتالیا، سوئد، یونان و ترکیه برگزار شده است.

نحوه برگزاری مسابقه بدین شکل است که تیمی متشکل از سلبریتی‌ها اعم از بازیگران، فوتبالیست‌ها، ورزشکاران و خوانندگان و تیم دیگر که همگی از میان داوطلبان عادی انتخاب خواهند شد به مدت چهار ماه بدون هیچ‌گونه امکاناتی به رقابت با یکدیگر می‌پردازند و در نهایت یک نفر به عنوان بازمانده به جایزه بزرگ دست می‌یابد.

این مسابقه نیاز به فعالیت‌های بدنی بسیاری دارد.

سازندگان مدعی شده‌اند که ورژن ایرانی «سوروایور» دارای یک فیلمنامه ایرانیزه است که با بهره‌گیری از فرهنگ و تمدن ایرانی و مطابق سلیقه مخاطب ایرانی خواهد بود. ضمن اینکه مجری از چهره‌های سینمایی است.

سایر عوامل اصلی این پروژه عبارت هستند از: مشاور تهیه‌کننده: محمد آفریده، مدیر تولید: مجید بذرپاچ، طراح صحنه: بابک صالح، طراح لباس: یامور جهاندیده و مشاور رسانه‌ای: امین اعتمادی‌مجد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.