رییس اتحادیه کفاشان مشهد از برگزاری چهاردهمین نمایشگاه تخصصی کیف و کفش، محصولات پوست و چرم، ماشین‌آلات و مواد اولیه در اواخر آذرماه در مشهد خبر داد.

رییس اتحادیه کفاشان مشهد خبرداد: برگزاری نمایشگاه تخصصی کیف و کفش، محصولات پوست و چرم در مشهد

به گزارش قدس خراسان، محمد محمدی با اشاره به ظرفیت‌های بازار کیف و کفش در مشهد اظهار کرد: در کلانشهر مشهد بیش از ۲۰۰۰  واحد تولیدی در این حوزه داریم که در رسته‌های بچه‌گانه، زنانه و مردانه‌های دست‌دوز مشغول به فعالیت هستند؛ لذا مشهد در صنعت کیف و کفش از پتاسنیل بسیار بالایی برخوردار است.

رییس اتحادیه کفاشان مشهد افزود: در طول سال در مشهد بیش از ۲۰ میلیون کفش تولید می‌شود و این تولیدات به کشورهایی نظیر عراق، پاکستان، افغانستان و ترکمنستان صادر می‌شود، لذا مشهد از قطب‌های مهم تولید کفش در کشور است.

وی در خصوص کفش‌های دست‌دوز مردانه اظهار کرد: در این حوزه نیز مشهد از قطب‌های تولید است، همچنین در این نوع کفش تولیدات‌مان کیفیت بسیار بالایی دارد.

محمدی با اشاره به اهمیت برگزاری نمایشگاه کیف و کفش در مشهد خاطرنشان کرد: نمایشگاه‌ها همواره در حوزه کیف و کفش، پل ارتباطی مهمی بین تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان داشته‌اند؛ چراکه ارتباطی بدون واسطه را برقرار می‌کنند. این نمایشگاه‌ها باعث می‌شوند تولیدکننده بدون واسطه‌گری دسترسی مستقیم به مرکز فروش داشته باشد و از سویی فروشندگان کیف و کفش نیز تمایل دارند محصول، مستقیم به دست‌شان برسد و ارتباط بهینه‌تری با تولیدکننده داشته باشند.

رییس اتحادیه کفاشان مشهد اضافه کرد: یکی از روش‌های خوبِ فروش، برای عمده‌فروشان، خرده‌فروشان و برای تولیدکنندگان، نمایشگاه‌ها هستند؛ لذا این نوید را می‌دهم که نمایشگاه کیف و کفش مشهد، امسال یکی از بهترین ادوار را سپری خواهد کرد، زیرا در زمانِ مناسب و نزدیک به پایان سال برگزار خواهد شد و خروجی خوبی برای مشارکت‌کنندگان خواهد داشت.

گفتنی است؛ چهاردهمین نمایشگاه تخصصی کیف و کفش، محصولات پوست و چرم، ماشین‌آلات و مواد اولیه از ۲۸ آذرماه تا ۱ دی‌ماه در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.