نماینده پارلمان لبنان در واکنش به جنایت جدید صهیونیست‌ها در اراضی لبنان اعلام کرد که دشمن بهای جنایت خطرناک خود را خواهد پرداخت.

نماینده پارلمان لبنان: دشمن بهای جنایت خطرناک خود را خواهد پرداخت

به گزارش قدس انلاین به نقل از المیادین، حسن فضل‌الله عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت پارلمان لبنان در واکنش به جنایت جدید صهیونیست‌ها و هدف قراردادن یک خودرو غیرنظامی در اراضی لبنان گفت که دشمن بهای این جنایت را خواهد پرداخت.

فضل‌الله گفت: خون کودکان لبنانی به خون کودکان غزه می‌پیوندد. ما در برابر جنایتی خطرناک علیه غیرنظامیان هستیم و دشمن بهای آن را خواهد پرداخت.

وی در ادامه گفت: اشغالگران نمی‌توانند این جنایت را توجیه کنند. ما معادلات روشنی در برابر اشغالگران داریم. اشغالگران نمی‌توانند مردم ما در جنوب را بترسانند. ما با هر هزینه‌ای با جنایات آنان مقابله خواهیم کرد.

گفتنی است ارتش رژیم صهیونیستی یک خودرو غیرنظامی که حامل دو زن و ۳ کودک بود را در حد فاصل «عیناتا» و «عیترون» با پهپاد مورد حمله قرار داد. در نتیجه این حمله ۳ کودک که سوار بر این خودرو بودند به همراه مادربزرگشان به شهادت رسیدند.

این در حالی است که شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی در روایتی کاملاً وارونه مدعی شد ارتش رژیم صهیونیستی با به کارگیری پهپاد خودرو حامل ۳ فرد مسلح که قصد داشتند از خاک لبنان به سوی اراضی اشغالی تیراندازی کنند را هدف قرار داده است.

رسانه‌های عبری زبان با تکیه بر روایت صهیونیست‌ها از این جنایت، مدعی شدند که بیان شهادت ۳ کودک از سوی حزب‌الله لبنان، باید صهیونیست‌ها را نگران کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.