فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران پلیس استان در راستای اجرای طرح ضربتی مقابله با سرقت، موفق به دستگیری ۲۴۵ سارق و متهم تحت تعقیب طی ۷۲ ساعت گذشته در استان شدند.

پلیس هرمزگان ۲۴۵ متهم به سرقت را دستگیر کرد

به گزارش قدس آنلاین، سردار علی اکبر جاویدان روز دوشنبه در تشریح این خبر بیان کرد: در راستای ارتقای امنیت عمومی و اجتماعی با تلاش همه جانبه پلیس اگاهی استان طرح ضربتی مقابله با سرقت و دستگیری سارقان و متهمان تحت تعقیب و متواری به مدت ۷۲ ساعت در مناطق جرم خیز استان اجرا شد .

وی افزود: در اجرای این طرح که با هدف مقابله با سارقان سایر سرقت‌ها، کشف و استرداد اموال مسروقه به مالباختگان اجرا شد، در مجموع ۱۸۰ فقره انواع سرقت کشف و ۲۴۵ سارق و متهمان متواری و تحت تعقیب قضایی و انتظامی شناسایی و در عملیات‌های جداگانه دستگیر شدند .

این مقام ارشد انتظامی هرمزگان با تاکید بر جدیت پلیس در اجرای منظم و مستمر طرح‌های مقابله با سرقت و پاکسازی مناطق و محلات آلوده و جرم خیز در قالب طرح‌های محله محور اظهار کرد: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و تلاش پلیس برای شناسایی مالباختگان و تحویل اموال مسروقه کشف شده ادامه دارد.

سردار جاویدان از شهروندان استان خواست ضمن توجه جدی به توصیه‌های کارشناسان پلیس، در نگهداری و حفاظت از اموال خود دقت بیشتری داشته و منازل و وسایل نقلیه خودرو و موتورسیکلت خود را به تجهیزات ایمنی و بازدارنده مجهز کرده و حتی الامکان وسایل نقلیه خود را در مکان‌های خلوت، تاریک و غیرایمن پارک نکنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.